l.ιlιlι.lι رِوِمـٌ‘ـ~ـأنـٌ‘ـ~ـس مـٌ‘ـ~ــجـٌ‘ـ~ـروح ιl.ιlιl
محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه 369147
محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه 945263آهـٌ‘ـلآ وسـٌ‘ـهـٌ‘ـلآ بـكـم فـى مـنـتـديـآت

محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه Star2محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه Star2رومـٌ‘ـآنـٌ‘ــس مـٌ‘ــجـٌ‘ــروح محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه Star2محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه Star2
محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه Star2رجـآء عـمـل عـضـويـه مـعـنـآ آخـىمحتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه Star2 إلـزآئـرمحتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه Star2 / آخـتـى محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه Star2آلـزآئـرة
ثـم عـلـيـكـ محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه Star2بـتـنـشـيـطمحتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه Star2 إشـتـرآكـك مـعـنـآ
عـن طـريـقمحتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه Star2 إلإيـمـيـلمحتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه Star2 إلـخـآص بـك
يـدآ بـيـد نـسـعـى لـرقـى إلـمـنـتـدى
محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه Star2رجـآءمحتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه Star2 إلـضـغـط هـنـآ
محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه 931201
محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه 369147
محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه 945263آهـٌ‘ـلآ وسـٌ‘ـهـٌ‘ـلآ بـكـم فـى مـنـتـديـآت

محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه Star2محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه Star2رومـٌ‘ـآنـٌ‘ــس مـٌ‘ــجـٌ‘ــروح محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه Star2محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه Star2
محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه Star2رجـآء عـمـل عـضـويـه مـعـنـآ آخـىمحتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه Star2 إلـزآئـرمحتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه Star2 / آخـتـى محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه Star2آلـزآئـرة
ثـم عـلـيـكـ محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه Star2بـتـنـشـيـطمحتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه Star2 إشـتـرآكـك مـعـنـآ
عـن طـريـقمحتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه Star2 إلإيـمـيـلمحتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه Star2 إلـخـآص بـك
يـدآ بـيـد نـسـعـى لـرقـى إلـمـنـتـدى
محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه Star2رجـآءمحتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه Star2 إلـضـغـط هـنـآ
محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه 931201
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

(ثـقـأفه - آخـبـآر - فـن - آخـر صـيحـآت آلـمـوضـه - ألـشـعـر وآلآدب - إسـلآمـيـآت - حـوآرآت جـآده وشـيـقـه - آغـآنـى مـنـآسـبـآت - آفـلآم عـآلـمـيـه - مـسـرحـيـآت) سـتـجـد مـعـنـآ كـل مـآ تـتـمـنـآه

الرئيسيةكود استايل مجلهمجله المنتدىأحدث الصورالتسجيـلدخولالتسجيلFacebook

محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه

NOUR.PS
انا النادرة وهو الصديق
Mr.Hany
7 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Mr.Hany
ĦД№n → Admin

ĦД№n → Admin
Mr.Hany

العذراء
الماعز
• تـآريـخ إلـتـسـجـيـل : 21/08/2008
• تـــآريــخ إلـمـيــلآد : 08/09/1979
• عــــدد إلــرســآيـــل : 20182
• إلـــعـــمـــــــــــــــر : 44
• تــقــيـيـم إلـعـضـــو : 33130
• إلـسـمـعــــــــــــــــه : 40
• إلــحـــــــآلـــــــــــــة : محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه User_online
• إلــــمـــهـــنــــــــــــه : محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه Politi10
• هـــــوآيــــتــــى : محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه Writin10
• مـــزآجــك إلـــيــــوم : محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه MxF99582
• إعـتـرآضــــــــــــــآت : محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه 880349
• الموقع الذى اتيت منه الينا مـؤسـسِ مـوقـع رومـآنـس مـجُـروح
ذكر
محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه Egypt_10
• إلآوســــــمــــــــــــــه : محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه 16081516
• مـشـآركـه سـيـئـــــــه   محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه Report

محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه Empty
مُساهمةموضوع: محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه   محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه Emptyالإثنين سبتمبر 21, 2009 12:54 pm

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

اخوانى واخواتى اعضاء منتديات رومانس مجروح

اولا كل سنة وانتم جميعا بخير وينعاد علينا كلنا بخير ويمن وبركات

وزى ماقولنا رمضان رحل وعيد الفطر اتِ وانتم فى قلوبنا دائمين

انا هبدئ كلامى بس ياريت بجد اللى عندو كلمه يقولها من غير اى مجاملة

اولا يا جماعه انتو عارفين اننا عملنا موقع تانى غير الموقع دة

وطبعا اللى ساعدنى فية واحد صحبي زى مابعض الاعضاء فيكم عارفين هو مين

ساعدنى وعملنا موقع جديد لينا وبردو اسمو رومانس مجروح ودة رايط الموقع

http://www.romancemagroo7.eb2a.com/vb

كنت بتمنى يا جماعه اننا كلنا ننقل شغلنا على هناك ولو شوية

او بمعنى اصح انا واحد من الناس مش هاين عليا الموقع دة لان هو وش الخير علينا كلنا

هو اللى جمعنا ببعض وخلانا فعلا اسرة واحدة وايد واحدة وطبعا شعار واحد لينا كلنا

انا ياجماعه محتار اووى ومش عارف بجد اخد قرار

الموقع التانى جاهز للشغل على طول وانا مش عارف بصراحه ابدئ فية شغل ولا مش هتقفو معايا

بس انا من رايي ان الموقع دة هو اللى خلانا سوي يعنى جمعنا ولم شمل الاحبه كلهم هنا

وفى فنس الوقت الموقع التانى الجديد فية خواص وامكانيات احلى بكتير اوووى من هنا

انا بجد مش عارف اتصرف ولا عارف حتى افكر

عموما انا عملت نسخه من الاقسام اللى هنا بالظبط وكل حاجة زى مايكون هنا بالظبط عشان اللى هيروح هناك مايحسش باى تغير ولا اى فرق

انا على فكرة بقولكم كدة مش عشان انا وافقت انى اروح هناك واسيبكم لالالالالالا

لو حد فكر كدة يبقي مفهمنيش ولا عرف هانى كويس

انا بقول ان لما ربنا بيفتحها على الواحد بيبقي فى تقدم اكتر

معنى اننا عملنا موقع زى التانى دة يعنى ربنا بيحبنا اكتر

بدل ما الموقع دة مجانى التانى احلى بكتير ومميزات وخدمات احلى بكتير من هنا

انا بجد محتاج رايكم وافكاركم انا دماغى مش عارفة تفكر اعمل اية

اسيب بيتي وبيتكم او بمعنى اصح ابنى هنا واروح بيت الجديد

ولا اخليني هنا واضيع فرص كتيرة اووى هتكون لينا هنا من رقي وامكانيات ومميزات ومواصفات كتيرة جدا فوق ماتتخيلو

محتاجلكم بجد الفترة دى ومحتاج بجد لرايكم

هقولكم حاجة

بعض الناس بيقولو اشتغل هنا وهنا

بس زي مانتو شايفين انا هنا بس ومش قادر اديكم حقكم

هكون هناك وهنا ازاى

وانتو كمان هناك وهنا ازاى انا بردو مش عايز اكون انانى واتعبكم معايا اكتر مانتو شايلنى وواقفين هنا بدالى

ارجوكم ادونى ارائكم

لانى بجد محتار جدا ومحتاجلكم

هستناكم يا احلى اخوات فى دنيتي

وشعارنا هنا او هناك واحد

محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه 840417
https://romance-magroo7.yoo7.com
Mr.Hany
ĦД№n → Admin

ĦД№n → Admin
Mr.Hany

العذراء
الماعز
• إلــحـــــــآلـــــــــــــة : محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه User_online
• إلــــمـــهـــنــــــــــــه : محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه Politi10
• هـــــوآيــــتــــى : محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه Writin10
• مـــزآجــك إلـــيــــوم : محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه MxF99582
• إعـتـرآضــــــــــــــآت : محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه 880349
ذكر
• إلآوســــــمــــــــــــــه : محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه 16081516
• مـشـآركـه سـيـئـــــــه   محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه Report

مُساهمةموضوع: رد: محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه   محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه Emptyالخميس سبتمبر 24, 2009 8:53 am

اية يا جماعه للدرجادى ماحدش مهتم بكلامى

اوك شكرا ليكم

ولو حابيين اقفل الموضوع كمان او امسحه اوك

برب
انا النادرة وهو الصديق

إلـٌ‘ـمـٌ‘ـشـٌ‘ـرف إلـٌ‘ـعـٌ‘ـآم
انا النادرة وهو الصديق

السمك
الكلب
• تـآريـخ إلـتـسـجـيـل : 24/09/2009
• تـــآريــخ إلـمـيــلآد : 07/03/1982
• عــــدد إلــرســآيـــل : 5383
• إلـــعـــمـــــــــــــــر : 42
• تــقــيـيـم إلـعـضـــو : 16179
• إلـسـمـعــــــــــــــــه : 4
• إلــحـــــــآلـــــــــــــة : محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه User_offline
• إلــــمـــهـــنــــــــــــه : محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه Collec10
• هـــــوآيــــتــــى : محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه Readin10
• مـــزآجــك إلـــيــــوم : محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه 110
انثى
محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه Saudi_aC
• إلآوســــــمــــــــــــــه : وسام الادارى المميز

مُساهمةموضوع: رد: محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه   محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه Emptyالخميس سبتمبر 24, 2009 9:17 am

لا انا بنصاحك خاليك هنا وبس هتفيد اكتر وهتستفيد اكتر
Mr.Hany
ĦД№n → Admin

ĦД№n → Admin
Mr.Hany

العذراء
الماعز
ذكر

مُساهمةموضوع: رد: محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه   محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه Emptyالخميس سبتمبر 24, 2009 10:01 am

مشكوووورة نانا على ردك

انا بجد محتار ومش عارف اخد اى راي

التانى احلى فى حاجات كتيرة اووى

لكن احنا بدئنا هنا وعايز اكمل هنا لكن التانى احلى بكتير اوووووووى

مش عارف اتصرف بجد

مشكورة لردك ومستنى رد الباقي يا جماعه
NOUR.PS
إلـٌ‘ـمـٌ‘ـديـٌ‘ـر إلـٌ‘ـعـٌ‘ـآم
إلـٌ‘ـمـٌ‘ـديـٌ‘ـر  إلـٌ‘ـعـٌ‘ـآم
NOUR.PS

الحمل
القط
• تـآريـخ إلـتـسـجـيـل : 24/08/2008
• تـــآريــخ إلـمـيــلآد : 17/04/1987
• عــــدد إلــرســآيـــل : 7715
• إلـــعـــمـــــــــــــــر : 37
• تــقــيـيـم إلـعـضـــو : 18980
• إلـسـمـعــــــــــــــــه : 37
• إلــــمـــهـــنــــــــــــه : محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه Unknow10
• هـــــوآيــــتــــى : محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه Painti10
• مـــزآجــك إلـــيــــوم : محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه 3had17
• إلــمـســتـــــــــــــوى : محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه Reputation_highpos
• إعـتـرآضــــــــــــــآت : محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه 6156
• الموقع الذى اتيت منه الينا www.romance-magroo7.yoo7.com
انثى
فلسطين
• إلآوســــــمــــــــــــــه : محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه S1

مُساهمةموضوع: رد: محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه   محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه Emptyالثلاثاء سبتمبر 29, 2009 3:59 pm

جميل اوى ان النسان يكبر وينتقل للافضل

انتا بطبعك شخص وفى جدا للى حوليك

وبتحب تدتى كل انسان حقه

يمكن ده اللى خلاك محتار وجيت عملت الموضوع ده هنا

احنا مستمرين هنا وهناك والتوفيق من ربنا سبحانه وتعالى

مش هنحرم الناس اللى بتدخل الموقع هنا لانها اكيد حبته

وانا متاكده ان الموقع الجديد لما يكبر الكل هيحبه

لان الاعضاء هما هما وفى كمان ناس تانيه جديده

ربنا يوفقنا جميعا لما يحبه ويرضاه

ودائما وابدا شعارنا اكيد

Mr.Hany
ĦД№n → Admin

ĦД№n → Admin
Mr.Hany

العذراء
الماعز
ذكر

مُساهمةموضوع: رد: محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه   محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه Emptyالثلاثاء سبتمبر 29, 2009 11:29 pm

ربنا يخليكي رومانسية على ردك

انا بحب ردك فى كل المواضيع اللى بحتاج راي الاعضاء فيها بصراحه

بس بجد انا مش عارف اقولك اية

كل اللى هقولو انى بجد الفترة اللى فاتت من بداية الموقع الجديد مريت بظروف نفسية مؤلمه جدا

الموقعين ماكانوش شغالين اووى

الموقع الجديد بدئ يشتغل والحمد لله الفضل يرجع للاعضاء هنا

لكن لقيت الموقع دة بيتنا كلنا وابننا كلنا لقيتو وقف ومافيش ولا حتى رد ولا موضوع فيه

قعد ييجي 10 ايام مافيهوش ولا رد

انا قررت قرار يا جماعه ومش عارف هيكون صح ولالا

حبيت اخد رايكم فيه بردو

انا مش قادر اسيب موقعنا هنا اللى تعبنا وشقينا فية ليل ونهار

انا هخلى وقتى كلو هنا عشان دة يكبر اكتر واكتر زى ماكنا شغالين

وفى اى وقت فاضي فية اشتغل فىا لتانى ويكبر على مهله

احنا مش مستعجلين عليه

انا شايف ان دة اهم كمان

ياريت رايي يعجبكم

تحياتى لكل من مر فى الموضوع

M!$ DNDNA
إلـٌ‘ـمـٌ‘ـديـٌ‘ـر إلـٌ‘ـعـٌ‘ـآم
إلـٌ‘ـمـٌ‘ـديـٌ‘ـر  إلـٌ‘ـعـٌ‘ـآم
M!$ DNDNA

الميزان
الثور
• تـآريـخ إلـتـسـجـيـل : 08/09/2008
• تـــآريــخ إلـمـيــلآد : 01/10/1985
• عــــدد إلــرســآيـــل : 3392
• إلـــعـــمـــــــــــــــر : 38
• تــقــيـيـم إلـعـضـــو : 15479
• إلـسـمـعــــــــــــــــه : 5
• إلــحـــــــآلـــــــــــــة : محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه User_offline
• إلــــمـــهـــنــــــــــــه : محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه Pharma10
• هـــــوآيــــتــــى : محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه Travel10
• مـــزآجــك إلـــيــــوم : محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه 3had20
• الموقع الذى اتيت منه الينا RoMaNcE MaGrOoO7
انثى
• إلآوســــــمــــــــــــــه : محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه 12

مُساهمةموضوع: رد: محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه   محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه Emptyالسبت أكتوبر 03, 2009 10:42 am

هانوووووووووووووو انا جه معاكم فى الموضووووووووع

هانوو متشغلش بالك انتا بس

انتا خليك هنا شوية وهنا شوية بس زى مانتا قولت خلى مجهودك المضاعف هنا معانا فى المنتدى

وهناك كل شوية نكتب كام موضوع مش مستعجلين انو يكبر بسرعه

وبعدين يا كبير عصفور فى اليد خير من 100 على الشجرة

ولا اية ؟؟؟؟؟؟؟
green eyes
آدآري مــٌ‘ــمــٌ‘ــيـــٌ‘ـــــز
آدآري مــٌ‘ــمــٌ‘ــيـــٌ‘ـــــز
green eyes

الميزان
الديك
• تـآريـخ إلـتـسـجـيـل : 22/08/2008
• تـــآريــخ إلـمـيــلآد : 01/10/1981
• عــــدد إلــرســآيـــل : 4056
• تــقــيـيـم إلـعـضـــو : 16199
• إلـسـمـعــــــــــــــــه : 10
• إلــــمـــهـــنــــــــــــه : محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه Unknow10
• هـــــوآيــــتــــى : محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه Painti10
• مـــزآجــك إلـــيــــوم : محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه 310
• إلــمـســتـــــــــــــوى : محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه Reputation_highpos
• الموقع الذى اتيت منه الينا https://romance-magroo7.yoo7.com
انثى
• إلآوســــــمــــــــــــــه : محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه 4

مُساهمةموضوع: رد: محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه   محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه Emptyالسبت أكتوبر 03, 2009 6:17 pm

هانى

طبعا عمرنا ماهنقدر نسيب الموقع بتاعنا دة

اللى كببر بينا وفى وسطنا

والله انا بحس انة بيتى

لكن الموقع الجديد هو حلو وصحيح مميز

بس بصراحة لسة مش حاسة انة بتاعنا

مش حاسة اننا مرتبطين بية اوى

يمكن مع الايام هنقدر نحبة زى الموقع دة

واحنا كلنا بنعمل اللى نقدر علية
سواء هنا او هناك

لان الاتنين مواقعنا

وزى ماكلنا قفنا جنب بعض لحد مابيتنا دة كبر

هنكون جنب بعض بردو لحد الموقع الجديد مايكبر

ومش هنتخلى عن البيت اللى جمعنا كلنا

مبئينا اسرة واحدة
واجمل اسرة واطيب اصحاب

ماتخافش وراد ردلة ياكلو الزلط ههههههههههههههههههههه

تقبل مرورى

https://romance-magroo7.yoo7.com/forum.htm
انا النادرة وهو الصديق

انا النادرة وهو الصديق

السمك
الكلب
• تـآريـخ إلـتـسـجـيـل : 24/09/2009
• تـــآريــخ إلـمـيــلآد : 07/03/1982
• عــــدد إلــرســآيـــل : 5383
• تــقــيـيـم إلـعـضـــو : 16179
• إلـسـمـعــــــــــــــــه : 4
• إلــــمـــهـــنــــــــــــه : محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه Collec10
• هـــــوآيــــتــــى : محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه Readin10
• مـــزآجــك إلـــيــــوم : محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه 110
انثى
محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه Saudi_aC
• إلآوســــــمــــــــــــــه : وسام الادارى المميز

مُساهمةموضوع: رد: محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه   محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه Emptyالسبت أكتوبر 17, 2009 9:24 am

محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه 45gf2

اجمل حاجة شدتنى ليكو انى بحس انكو ايد واحدة بجد
وانا عن نفسى حبيت المنتدى هنا ومش هقدر اروح مكان تانى

وربنا يوفقكم
Mr.Hany
ĦД№n → Admin

ĦД№n → Admin
Mr.Hany

العذراء
الماعز
ذكر

مُساهمةموضوع: رد: محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه   محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه Emptyالسبت أكتوبر 17, 2009 10:30 am

مشكور يا جماعه للمرور دة

انا بجد مش عارف اتصرف ازاى

بس بصراحه دة القرار الاخير اللى وصلتله

انتو زى مانتو هنا اشتغلو فى بيتكم وموقعكم اللى كلكم حابينو وانا معاكم ان شاالله بـ 3/4 من مجهودى

واروح هناك فى الموقع التانى واحاول اشغلو واجيبلو ناس من الاول وجديد واشتغل فية ولو حتى بـ 1/4 من مجهودى

وقولو ربنا يسترها بقا

مشكورين للمرور ولرايكم
medo_83

محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه 31_1243526810
medo_83

الاسد
الخنزير
• تـآريـخ إلـتـسـجـيـل : 30/01/2009
• تـــآريــخ إلـمـيــلآد : 10/08/1983
• عــــدد إلــرســآيـــل : 891
• إلـــعـــمـــــــــــــــر : 40
• تــقــيـيـم إلـعـضـــو : 12109
• إلـسـمـعــــــــــــــــه : 0
• إلــــمـــهـــنــــــــــــه : محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه Progra10
• هـــــوآيــــتــــى : محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه Sports10
• مـــزآجــك إلـــيــــوم : محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه 3_adeb10
• إعـتـرآضــــــــــــــآت : محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه Lol
ذكر
محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه QatarC
• إلآوســــــمــــــــــــــه : محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه 4

مُساهمةموضوع: رد: محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه   محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه Emptyالأحد أكتوبر 18, 2009 10:43 am

واحنا معاك يا هنون احنا فى ظهرك انت اتكل على الله وادينى الاداره وروح

ههههههههههههههههههههه

بهزر يا برنس احنا منستغناش عنك انت عارف كده كويس
Mr.Hany
ĦД№n → Admin

ĦД№n → Admin
Mr.Hany

العذراء
الماعز
ذكر

مُساهمةموضوع: رد: محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه   محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه Emptyالإثنين أكتوبر 19, 2009 12:01 am

ههههههههههههههههه ميدو حبيب قلبي

يابنى مانت وانتا هنا فى مصر الادارة كانت معاك وانتا اللى كنت بتعمل ولا نسيت

ههههههههههههههههه لما طلعت عين امى بس عشان تنشط اعضاء فاكر هههههههههههههههه

الادارة ليك يا باشااااا

هنا وهناك

انا شوفت كمان اسمك هناك

يارب كلنا نبقي سوي فى الاتنين يارب

مشكوووووووور يا باشا
medo_83

محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه 31_1243526810
medo_83

الاسد
الخنزير
• تـآريـخ إلـتـسـجـيـل : 30/01/2009
• تـــآريــخ إلـمـيــلآد : 10/08/1983
• عــــدد إلــرســآيـــل : 891
• إلـــعـــمـــــــــــــــر : 40
• تــقــيـيـم إلـعـضـــو : 12109
• إلـسـمـعــــــــــــــــه : 0
• إلــــمـــهـــنــــــــــــه : محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه Progra10
• هـــــوآيــــتــــى : محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه Sports10
• مـــزآجــك إلـــيــــوم : محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه 3_adeb10
• إعـتـرآضــــــــــــــآت : محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه Lol
ذكر
محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه QatarC

مُساهمةموضوع: رد: محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه   محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه Emptyالثلاثاء أكتوبر 20, 2009 9:04 am

انا عارف يا هنون ان الاداره كانت معايا بس انت عارف انا بحب استعبط شويه على شويه استهبال صغيرين

وبعدين بئه جزء خفيف من الهبل

هههههههههههههههههههههههه
nancy

محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه Vba4684
nancy

الجدي
الثور
• تـآريـخ إلـتـسـجـيـل : 15/10/2008
• تـــآريــخ إلـمـيــلآد : 01/01/1986
• عــــدد إلــرســآيـــل : 1198
• إلـــعـــمـــــــــــــــر : 38
• تــقــيـيـم إلـعـضـــو : 12817
• إلـسـمـعــــــــــــــــه : 1
• مـــزآجــك إلـــيــــوم : محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه 4510
• إعـتـرآضــــــــــــــآت : محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه 6156
انثى
محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه EgyptC
• إلآوســــــمــــــــــــــه : العضو المتميز

مُساهمةموضوع: رد: محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه   محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه Emptyالثلاثاء أكتوبر 20, 2009 10:05 am

هههههههههههههههههه والله انتو فقر

عثل اسود ياميدوز يابتاع البسكويتز

محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه 958an6

محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه E%20(128)
Mr.Hany
ĦД№n → Admin

ĦД№n → Admin
Mr.Hany

العذراء
الماعز
ذكر

مُساهمةموضوع: رد: محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه   محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه Emptyالثلاثاء ديسمبر 22, 2009 10:29 pm

ميرسي ياجماعه لردودكم

انا فعلا بقالى فترة كتيرة لا بدخل هنا ولاهنا بس عشان جهازى بايظ والله

لكن كمان انا دخولى بقا هنا مابقتش بدخل هناك خالص

خايف انسي الموقع والله من قلة دخولى

ربنا يسترها بقا

مشكورين جميعا

محتاجلكم ياريت كلو يدخل يديني رايه عاااااجل يا جماعه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-