l.ιlιlι.lι رِوِمـٌ‘ـ~ـأنـٌ‘ـ~ـس مـٌ‘ـ~ــجـٌ‘ـ~ـروح ιl.ιlιl
عاوز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان ادخل هنا بسررررعه 369147
عاوز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان ادخل هنا بسررررعه 945263آهـٌ‘ـلآ وسـٌ‘ـهـٌ‘ـلآ بـكـم فـى مـنـتـديـآت

عاوز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان ادخل هنا بسررررعه Star2عاوز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان ادخل هنا بسررررعه Star2رومـٌ‘ـآنـٌ‘ــس مـٌ‘ــجـٌ‘ــروح عاوز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان ادخل هنا بسررررعه Star2عاوز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان ادخل هنا بسررررعه Star2
عاوز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان ادخل هنا بسررررعه Star2رجـآء عـمـل عـضـويـه مـعـنـآ آخـىعاوز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان ادخل هنا بسررررعه Star2 إلـزآئـرعاوز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان ادخل هنا بسررررعه Star2 / آخـتـى عاوز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان ادخل هنا بسررررعه Star2آلـزآئـرة
ثـم عـلـيـكـ عاوز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان ادخل هنا بسررررعه Star2بـتـنـشـيـطعاوز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان ادخل هنا بسررررعه Star2 إشـتـرآكـك مـعـنـآ
عـن طـريـقعاوز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان ادخل هنا بسررررعه Star2 إلإيـمـيـلعاوز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان ادخل هنا بسررررعه Star2 إلـخـآص بـك
يـدآ بـيـد نـسـعـى لـرقـى إلـمـنـتـدى
عاوز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان ادخل هنا بسررررعه Star2رجـآءعاوز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان ادخل هنا بسررررعه Star2 إلـضـغـط هـنـآ
عاوز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان ادخل هنا بسررررعه 931201
عاوز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان ادخل هنا بسررررعه 369147
عاوز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان ادخل هنا بسررررعه 945263آهـٌ‘ـلآ وسـٌ‘ـهـٌ‘ـلآ بـكـم فـى مـنـتـديـآت

عاوز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان ادخل هنا بسررررعه Star2عاوز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان ادخل هنا بسررررعه Star2رومـٌ‘ـآنـٌ‘ــس مـٌ‘ــجـٌ‘ــروح عاوز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان ادخل هنا بسررررعه Star2عاوز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان ادخل هنا بسررررعه Star2
عاوز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان ادخل هنا بسررررعه Star2رجـآء عـمـل عـضـويـه مـعـنـآ آخـىعاوز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان ادخل هنا بسررررعه Star2 إلـزآئـرعاوز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان ادخل هنا بسررررعه Star2 / آخـتـى عاوز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان ادخل هنا بسررررعه Star2آلـزآئـرة
ثـم عـلـيـكـ عاوز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان ادخل هنا بسررررعه Star2بـتـنـشـيـطعاوز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان ادخل هنا بسررررعه Star2 إشـتـرآكـك مـعـنـآ
عـن طـريـقعاوز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان ادخل هنا بسررررعه Star2 إلإيـمـيـلعاوز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان ادخل هنا بسررررعه Star2 إلـخـآص بـك
يـدآ بـيـد نـسـعـى لـرقـى إلـمـنـتـدى
عاوز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان ادخل هنا بسررررعه Star2رجـآءعاوز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان ادخل هنا بسررررعه Star2 إلـضـغـط هـنـآ
عاوز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان ادخل هنا بسررررعه 931201
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

(ثـقـأفه - آخـبـآر - فـن - آخـر صـيحـآت آلـمـوضـه - ألـشـعـر وآلآدب - إسـلآمـيـآت - حـوآرآت جـآده وشـيـقـه - آغـآنـى مـنـآسـبـآت - آفـلآم عـآلـمـيـه - مـسـرحـيـآت) سـتـجـد مـعـنـآ كـل مـآ تـتـمـنـآه

الرئيسيةكود استايل مجلهمجله المنتدىأحدث الصورالتسجيـلدخولالتسجيلFacebook

عاوز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان ادخل هنا بسررررعه

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
مشاعر دفينه
إدآريــٌ‘ــــــه
إدآريــٌ‘ــــــه
مشاعر دفينه

السرطان
القرد
• تـآريـخ إلـتـسـجـيـل : 25/03/2009
• تـــآريــخ إلـمـيــلآد : 18/07/1980
• عــــدد إلــرســآيـــل : 7207
• إلـــعـــمـــــــــــــــر : 43
• تــقــيـيـم إلـعـضـــو : 22936
• إلـسـمـعــــــــــــــــه : 9
• إلــحـــــــآلـــــــــــــة : عاوز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان ادخل هنا بسررررعه User_offline
• إلــــمـــهـــنــــــــــــه : عاوز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان ادخل هنا بسررررعه Unknow10
• هـــــوآيــــتــــى : عاوز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان ادخل هنا بسررررعه Sports10
• مـــزآجــك إلـــيــــوم : عاوز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان ادخل هنا بسررررعه 8911
• إعـتـرآضــــــــــــــآت : عاوز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان ادخل هنا بسررررعه 223842
• الموقع الذى اتيت منه الينا بين الهدب والعين
انثى
عاوز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان ادخل هنا بسررررعه KuwaitC
• إلآوســــــمــــــــــــــه : عاوز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان ادخل هنا بسررررعه 4
• مـشـآركـه سـيـئـــــــه   عاوز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان ادخل هنا بسررررعه Report

عاوز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان ادخل هنا بسررررعه Empty
مُساهمةموضوع: عاوز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان ادخل هنا بسررررعه   عاوز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان ادخل هنا بسررررعه Emptyالأربعاء مايو 27, 2009 9:40 am

عاوز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان ادخل هنا بسررررعه 0149

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

احم احم انا النهارده كده كنت مضايق شوية

قولت ارفع رايه العصيان
7
7
7
عزيزي العضـو عزيزتى العضوة اللي عاوز يموت الاداره و المشرفيــن من الغيظ ... يتبـع التعليمــات التاليــه وسيجـد نفســه مطــرود إن شاء الله

ماعليك الا انك تفتح ودانك وتفتح معايا .. وانا أضمن لك كل شي مع قطع الغيار ,,
وكــل شي موضـح بالأمثــله لتسهيــل استخـدامهــا:

((نحــن في خــدمــة الاعضاء الصغير قبل الكبير))

1-أدخــل أي قسم وأكتب أي موضــوع مالهوش دخــل في هذا القسم الموضوع في وادي والمنتدى في وادي
مثال .... أكتب موضوع رياضي في قسم الشعر والادب مثلاً ,,
ويفضــل لو تكتـب عليه (( ارجــوا التثبيـت )) يكون لها طعم احسن واحلى
وانا على فكرة لن اقبل ان اتواجد فى المنتدى بعد الان الا بعد تثبيت موضوعى هذا

2- خـذ لك موضـوع نازل جـديد من أي قسم انسخـه واكتبـه بإسمك مره ثانيه في نفس القسم
ويفضــل تكتب عليـه ((( فكــره جديــده )))
(( هنا المشــرف يدوخ.. .. ومش هيعرف فين الموضوع المكـرر عشــان يحــذفه ))

3- لا تشارك في أي قسم ولا ترد على أحد .. وبعدين أطلب من الإدارة تحطك عضو فعال وكل يوم أرسل تظلّم إذا ماعبروك؟؟
(( صدقني اذا ماعبروك اضرب بوز وازعل... اضمن لك الترقيه إلى عضو يحمل وسام))

4- اكتب موضوع في قسم الشكـاوي والإقتراحــات ((الحقوووو ووووني )) طبعـا هيجيلك المشرف او الاداره
واكتب في الموضوع (( واحــد صفــر )) وجنبها صـوره واحــد يضحــك

5- شكّك في أي موضوع يـطرح في المنتدى .. في كل موضوع اكتب (( انا شفت الموضوع ده قبل كده في منتدى ثاني))
((خلي العالم تــفهم أنه موضوع مسروق))

6- ادخل على أي موضوع مثبت ... وأكتب عليه ارجو الرفع

7- حاول ترد على المواضيع القديمه ..... طلع الغبار ... والجديده خليها تنزل
(( كده تقلب القسم بتاع المشرف فوق تحت ))

8- شوف لك مشرف أو مشرفه مدير او مديره ((بافى بالذات)) هع هع وتلزق فيه ......... كل يوم إرسله رسائل خاصه
تقـول له إيه رايك فى الموضــوع الفلاني ... حاسس انه مش حلو
احذفه الله يخليك ... ولا الموضـوع ده حلو ثبته الله يخليك
(( هنا المشرفين او الاداره يكره اليوم اللي خلـوه بقى فيه فى الاشراف او فى الاداره))

9- دقق في إملاءات المشرفين و الاداره... ورد عليهم فقط لتصحيح الإملاء ولا تجيب سيرة الموضوع

10-عند تعيين أي مشرف جـديد ... أبدا الكلام عن الواسطة وأنه ما يستاهل ولمح أن الإدارة كلها وسايط
هــذه تغنيــك عن كل الوســائل اللي راحــت

اوعى حد يزعل لا المشرفين والمشرفات ولا اى حد من الاداره ههههه من زمان ماضحكناش

ربنا يجيب العواقب سليمة

وياريت مستر هاني مايرمينيش بره المنتدى

يا ريت الساده المشرفين و بقيت الاداره مش يكونوا زعلوا منى بس اضحك معاكم ههه
http://www.zoom5.yoo7.com
NOUR.PS
إلـٌ‘ـمـٌ‘ـديـٌ‘ـر إلـٌ‘ـعـٌ‘ـآم
إلـٌ‘ـمـٌ‘ـديـٌ‘ـر  إلـٌ‘ـعـٌ‘ـآم
NOUR.PS

الحمل
القط
• تـآريـخ إلـتـسـجـيـل : 24/08/2008
• تـــآريــخ إلـمـيــلآد : 17/04/1987
• عــــدد إلــرســآيـــل : 7715
• إلـــعـــمـــــــــــــــر : 37
• تــقــيـيـم إلـعـضـــو : 18980
• إلـسـمـعــــــــــــــــه : 37
• إلــحـــــــآلـــــــــــــة : عاوز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان ادخل هنا بسررررعه User_online
• إلــــمـــهـــنــــــــــــه : عاوز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان ادخل هنا بسررررعه Unknow10
• هـــــوآيــــتــــى : عاوز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان ادخل هنا بسررررعه Painti10
• مـــزآجــك إلـــيــــوم : عاوز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان ادخل هنا بسررررعه 3had17
• إلــمـســتـــــــــــــوى : عاوز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان ادخل هنا بسررررعه Reputation_highpos
• إعـتـرآضــــــــــــــآت : عاوز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان ادخل هنا بسررررعه 6156
• الموقع الذى اتيت منه الينا www.romance-magroo7.yoo7.com
انثى
فلسطين
• إلآوســــــمــــــــــــــه : عاوز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان ادخل هنا بسررررعه S1
• مـشـآركـه سـيـئـــــــه   عاوز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان ادخل هنا بسررررعه Report

مُساهمةموضوع: رد: عاوز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان ادخل هنا بسررررعه   عاوز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان ادخل هنا بسررررعه Emptyالثلاثاء يوليو 07, 2009 9:42 am

ههههههههههههههههههههههه

انتى بتحرضيهم علينا يا بنتى

ماشى يا مشاعر

عارفين انك بتهزرى

بتهزر محدش يسمع كلامهااااااااا
Mr.Hany
ĦД№n → Admin

ĦД№n → Admin
Mr.Hany

العذراء
الماعز
• تـآريـخ إلـتـسـجـيـل : 21/08/2008
• تـــآريــخ إلـمـيــلآد : 08/09/1979
• عــــدد إلــرســآيـــل : 20182
• إلـــعـــمـــــــــــــــر : 44
• تــقــيـيـم إلـعـضـــو : 33130
• إلـسـمـعــــــــــــــــه : 40
• إلــحـــــــآلـــــــــــــة : عاوز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان ادخل هنا بسررررعه User_online
• إلــــمـــهـــنــــــــــــه : عاوز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان ادخل هنا بسررررعه Politi10
• هـــــوآيــــتــــى : عاوز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان ادخل هنا بسررررعه Writin10
• مـــزآجــك إلـــيــــوم : عاوز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان ادخل هنا بسررررعه MxF99582
• إعـتـرآضــــــــــــــآت : عاوز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان ادخل هنا بسررررعه 880349
• الموقع الذى اتيت منه الينا مـؤسـسِ مـوقـع رومـآنـس مـجُـروح
ذكر
عاوز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان ادخل هنا بسررررعه Egypt_10
• إلآوســــــمــــــــــــــه : عاوز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان ادخل هنا بسررررعه 16081516

مُساهمةموضوع: رد: عاوز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان ادخل هنا بسررررعه   عاوز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان ادخل هنا بسررررعه Emptyالثلاثاء يوليو 07, 2009 5:20 pm

هههههههههههههههههه هتقلبيها على نفوخى يابت

ههههههههههههههه والله انتى اللى ظالمة مش انا هههههههههههه

قادرة ومفترية هههههههههههههه

عفية ومستعفية علينا كلنا هههههههههه

انا لو حد عملى زى مابتقولى كدة انا اللى هتطرد واسيبلو المنتدى ههههههههههههه

يلهووووووووى على الافتررررررررة

بس ليكي يووووووم يا ظالمة انتى ههههههههههه

استنيني هرجعلك هع هع

هههههههههههههههههههه
https://romance-magroo7.yoo7.com
انا النادرة وهو الصديق

إلـٌ‘ـمـٌ‘ـشـٌ‘ـرف إلـٌ‘ـعـٌ‘ـآم
إلـٌ‘ـمـٌ‘ـشـٌ‘ـرف إلـٌ‘ـعـٌ‘ـآم
انا النادرة وهو الصديق

السمك
الكلب
• تـآريـخ إلـتـسـجـيـل : 24/09/2009
• تـــآريــخ إلـمـيــلآد : 07/03/1982
• عــــدد إلــرســآيـــل : 5383
• إلـــعـــمـــــــــــــــر : 42
• تــقــيـيـم إلـعـضـــو : 16179
• إلـسـمـعــــــــــــــــه : 4
• إلــحـــــــآلـــــــــــــة : عاوز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان ادخل هنا بسررررعه User_offline
• إلــــمـــهـــنــــــــــــه : عاوز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان ادخل هنا بسررررعه Collec10
• هـــــوآيــــتــــى : عاوز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان ادخل هنا بسررررعه Readin10
• مـــزآجــك إلـــيــــوم : عاوز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان ادخل هنا بسررررعه 110
• إعـتـرآضــــــــــــــآت : عاوز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان ادخل هنا بسررررعه 880349
انثى
عاوز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان ادخل هنا بسررررعه Saudi_aC
• إلآوســــــمــــــــــــــه : وسام الادارى المميز

مُساهمةموضوع: رد: عاوز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان ادخل هنا بسررررعه   عاوز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان ادخل هنا بسررررعه Emptyالأحد مارس 14, 2010 3:25 pm

هههههههههههههههههههههههههههه

فكره حلوه يا مشاعر تسلمى يا قمررررررررررر

انا عن نفسى هعمل بيها واياك حد يتردنى بقى

عاوز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان ادخل هنا بسررررعه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-