l.ιlιlι.lι رِوِمـٌ‘ـ~ـأنـٌ‘ـ~ـس مـٌ‘ـ~ــجـٌ‘ـ~ـروح ιl.ιlιl
اللي حصل كان بإرادتك.. وطبيعي أهله ما يقبلوكيش زوجة لابنهما  369147
اللي حصل كان بإرادتك.. وطبيعي أهله ما يقبلوكيش زوجة لابنهما  945263آهـٌ‘ـلآ وسـٌ‘ـهـٌ‘ـلآ بـكـم فـى مـنـتـديـآت

اللي حصل كان بإرادتك.. وطبيعي أهله ما يقبلوكيش زوجة لابنهما  Star2اللي حصل كان بإرادتك.. وطبيعي أهله ما يقبلوكيش زوجة لابنهما  Star2رومـٌ‘ـآنـٌ‘ــس مـٌ‘ــجـٌ‘ــروح اللي حصل كان بإرادتك.. وطبيعي أهله ما يقبلوكيش زوجة لابنهما  Star2اللي حصل كان بإرادتك.. وطبيعي أهله ما يقبلوكيش زوجة لابنهما  Star2
اللي حصل كان بإرادتك.. وطبيعي أهله ما يقبلوكيش زوجة لابنهما  Star2رجـآء عـمـل عـضـويـه مـعـنـآ آخـىاللي حصل كان بإرادتك.. وطبيعي أهله ما يقبلوكيش زوجة لابنهما  Star2 إلـزآئـراللي حصل كان بإرادتك.. وطبيعي أهله ما يقبلوكيش زوجة لابنهما  Star2 / آخـتـى اللي حصل كان بإرادتك.. وطبيعي أهله ما يقبلوكيش زوجة لابنهما  Star2آلـزآئـرة
ثـم عـلـيـكـ اللي حصل كان بإرادتك.. وطبيعي أهله ما يقبلوكيش زوجة لابنهما  Star2بـتـنـشـيـطاللي حصل كان بإرادتك.. وطبيعي أهله ما يقبلوكيش زوجة لابنهما  Star2 إشـتـرآكـك مـعـنـآ
عـن طـريـقاللي حصل كان بإرادتك.. وطبيعي أهله ما يقبلوكيش زوجة لابنهما  Star2 إلإيـمـيـلاللي حصل كان بإرادتك.. وطبيعي أهله ما يقبلوكيش زوجة لابنهما  Star2 إلـخـآص بـك
يـدآ بـيـد نـسـعـى لـرقـى إلـمـنـتـدى
اللي حصل كان بإرادتك.. وطبيعي أهله ما يقبلوكيش زوجة لابنهما  Star2رجـآءاللي حصل كان بإرادتك.. وطبيعي أهله ما يقبلوكيش زوجة لابنهما  Star2 إلـضـغـط هـنـآ
اللي حصل كان بإرادتك.. وطبيعي أهله ما يقبلوكيش زوجة لابنهما  931201
اللي حصل كان بإرادتك.. وطبيعي أهله ما يقبلوكيش زوجة لابنهما  369147
اللي حصل كان بإرادتك.. وطبيعي أهله ما يقبلوكيش زوجة لابنهما  945263آهـٌ‘ـلآ وسـٌ‘ـهـٌ‘ـلآ بـكـم فـى مـنـتـديـآت

اللي حصل كان بإرادتك.. وطبيعي أهله ما يقبلوكيش زوجة لابنهما  Star2اللي حصل كان بإرادتك.. وطبيعي أهله ما يقبلوكيش زوجة لابنهما  Star2رومـٌ‘ـآنـٌ‘ــس مـٌ‘ــجـٌ‘ــروح اللي حصل كان بإرادتك.. وطبيعي أهله ما يقبلوكيش زوجة لابنهما  Star2اللي حصل كان بإرادتك.. وطبيعي أهله ما يقبلوكيش زوجة لابنهما  Star2
اللي حصل كان بإرادتك.. وطبيعي أهله ما يقبلوكيش زوجة لابنهما  Star2رجـآء عـمـل عـضـويـه مـعـنـآ آخـىاللي حصل كان بإرادتك.. وطبيعي أهله ما يقبلوكيش زوجة لابنهما  Star2 إلـزآئـراللي حصل كان بإرادتك.. وطبيعي أهله ما يقبلوكيش زوجة لابنهما  Star2 / آخـتـى اللي حصل كان بإرادتك.. وطبيعي أهله ما يقبلوكيش زوجة لابنهما  Star2آلـزآئـرة
ثـم عـلـيـكـ اللي حصل كان بإرادتك.. وطبيعي أهله ما يقبلوكيش زوجة لابنهما  Star2بـتـنـشـيـطاللي حصل كان بإرادتك.. وطبيعي أهله ما يقبلوكيش زوجة لابنهما  Star2 إشـتـرآكـك مـعـنـآ
عـن طـريـقاللي حصل كان بإرادتك.. وطبيعي أهله ما يقبلوكيش زوجة لابنهما  Star2 إلإيـمـيـلاللي حصل كان بإرادتك.. وطبيعي أهله ما يقبلوكيش زوجة لابنهما  Star2 إلـخـآص بـك
يـدآ بـيـد نـسـعـى لـرقـى إلـمـنـتـدى
اللي حصل كان بإرادتك.. وطبيعي أهله ما يقبلوكيش زوجة لابنهما  Star2رجـآءاللي حصل كان بإرادتك.. وطبيعي أهله ما يقبلوكيش زوجة لابنهما  Star2 إلـضـغـط هـنـآ
اللي حصل كان بإرادتك.. وطبيعي أهله ما يقبلوكيش زوجة لابنهما  931201
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

(ثـقـأفه - آخـبـآر - فـن - آخـر صـيحـآت آلـمـوضـه - ألـشـعـر وآلآدب - إسـلآمـيـآت - حـوآرآت جـآده وشـيـقـه - آغـآنـى مـنـآسـبـآت - آفـلآم عـآلـمـيـه - مـسـرحـيـآت) سـتـجـد مـعـنـآ كـل مـآ تـتـمـنـآه

الرئيسيةكود استايل مجلهمجله المنتدىأحدث الصورالتسجيـلدخولالتسجيلFacebook

اللي حصل كان بإرادتك.. وطبيعي أهله ما يقبلوكيش زوجة لابنهما

كاتب الموضوعرسالة
Mr.Hany
ĦД№n → Admin

ĦД№n → Admin
Mr.Hany

العذراء
الماعز
• تـآريـخ إلـتـسـجـيـل : 21/08/2008
• تـــآريــخ إلـمـيــلآد : 08/09/1979
• عــــدد إلــرســآيـــل : 20182
• إلـــعـــمـــــــــــــــر : 44
• تــقــيـيـم إلـعـضـــو : 33130
• إلـسـمـعــــــــــــــــه : 40
• إلــحـــــــآلـــــــــــــة : اللي حصل كان بإرادتك.. وطبيعي أهله ما يقبلوكيش زوجة لابنهما  User_online
• إلــــمـــهـــنــــــــــــه : اللي حصل كان بإرادتك.. وطبيعي أهله ما يقبلوكيش زوجة لابنهما  Politi10
• هـــــوآيــــتــــى : اللي حصل كان بإرادتك.. وطبيعي أهله ما يقبلوكيش زوجة لابنهما  Writin10
• مـــزآجــك إلـــيــــوم : اللي حصل كان بإرادتك.. وطبيعي أهله ما يقبلوكيش زوجة لابنهما  MxF99582
• إعـتـرآضــــــــــــــآت : اللي حصل كان بإرادتك.. وطبيعي أهله ما يقبلوكيش زوجة لابنهما  880349
• الموقع الذى اتيت منه الينا مـؤسـسِ مـوقـع رومـآنـس مـجُـروح
ذكر
اللي حصل كان بإرادتك.. وطبيعي أهله ما يقبلوكيش زوجة لابنهما  Egypt_10
• إلآوســــــمــــــــــــــه : اللي حصل كان بإرادتك.. وطبيعي أهله ما يقبلوكيش زوجة لابنهما  16081516
• مـشـآركـه سـيـئـــــــه   اللي حصل كان بإرادتك.. وطبيعي أهله ما يقبلوكيش زوجة لابنهما  Report

اللي حصل كان بإرادتك.. وطبيعي أهله ما يقبلوكيش زوجة لابنهما  Empty
مُساهمةموضوع: اللي حصل كان بإرادتك.. وطبيعي أهله ما يقبلوكيش زوجة لابنهما    اللي حصل كان بإرادتك.. وطبيعي أهله ما يقبلوكيش زوجة لابنهما  Emptyالإثنين مايو 16, 2011 3:44 am

اللي حصل كان بإرادتك.. وطبيعي أهله ما يقبلوكيش زوجة لابنهما  El-7asel-beradtek

خطيبي بِعِد عني وبقى قاسي عليّ

أنا كنت مخطوبة عن حب، وكنا بنخاف على بعض أوي، وحصلت مشاكل
بينّا كتير؛ لكن حبنا اتغلب على صعوبات الحياة.. وأنا كنت بنت ضعيفة قدام
أي حد يعاملني حلو، أو يبقى حنيّن معايا؛ لأني ماكنتش لاقية الحنان
والاهتمام من أهلي، وغلطت كتير؛ بس خطيبي سامحني كتير، ووقف قدام أهله عشان
يخطبني.. وهو ليه أخ في السجن، وأخوه ماكانش راضي بجوازنا عشان سمع عني
كلام وحش؛ بس أنا اتغيرت عشان خطيبي لأني حبيته بجد.

المهم في يوم صاحب خطيبي كلمني، وقال لي كلام وحش عن خطيبي؛ إنه
بيصاحب بنات مش كويسة، وبيعمل حاجات تغضب ربنا، ووقّع بالفعل بيني وبين
خطيبي، ورُحت قلت لخطيبي.. وراح هو عوّر صاحبه.

المهم.. المشكلة إن خطيبي دخل عليّ من غير جواز، وأنا كنت حامل
منه، وأمه لما عرفت أصرّت إني أنزّل البيبي؛ عشان كان فيه ظروف، وماكانش
ينفع نتجوز في الوقت الحالي.

خطيبي بِعِد عني، وبقى قاسي عليّ، واتغير من ناحيتي، وأنا حاسة
إنه بطّل يحبني زي الأول، وأنا غصب عني كلمت شباب تانيين غيره، لقيت معاهم
المعاملة الكويسة والكلام الحلو والحنان، وخطيبي عرف وسابني.

أنا مش قادرة أنسى صورته، دايماً في خيالي، ومش عارفة أعمل إيه؛ مع العلم إن أهلي عارفين اللي حصل بيني وبين خطيبي.

R.M

لو عايز تفضفض لنا دوس هنا
https://romance-magroo7.yoo7.com

صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-