l.ιlιlι.lι رِوِمـٌ‘ـ~ـأنـٌ‘ـ~ـس مـٌ‘ـ~ــجـٌ‘ـ~ـروح ιl.ιlιl
لا صانك ولا حافظ عليكي.. لو حبيبته بجد مش ممكن كان هيخدعك ويغدر بيكي 369147
لا صانك ولا حافظ عليكي.. لو حبيبته بجد مش ممكن كان هيخدعك ويغدر بيكي 945263آهـٌ‘ـلآ وسـٌ‘ـهـٌ‘ـلآ بـكـم فـى مـنـتـديـآت

لا صانك ولا حافظ عليكي.. لو حبيبته بجد مش ممكن كان هيخدعك ويغدر بيكي Star2لا صانك ولا حافظ عليكي.. لو حبيبته بجد مش ممكن كان هيخدعك ويغدر بيكي Star2رومـٌ‘ـآنـٌ‘ــس مـٌ‘ــجـٌ‘ــروح لا صانك ولا حافظ عليكي.. لو حبيبته بجد مش ممكن كان هيخدعك ويغدر بيكي Star2لا صانك ولا حافظ عليكي.. لو حبيبته بجد مش ممكن كان هيخدعك ويغدر بيكي Star2
لا صانك ولا حافظ عليكي.. لو حبيبته بجد مش ممكن كان هيخدعك ويغدر بيكي Star2رجـآء عـمـل عـضـويـه مـعـنـآ آخـىلا صانك ولا حافظ عليكي.. لو حبيبته بجد مش ممكن كان هيخدعك ويغدر بيكي Star2 إلـزآئـرلا صانك ولا حافظ عليكي.. لو حبيبته بجد مش ممكن كان هيخدعك ويغدر بيكي Star2 / آخـتـى لا صانك ولا حافظ عليكي.. لو حبيبته بجد مش ممكن كان هيخدعك ويغدر بيكي Star2آلـزآئـرة
ثـم عـلـيـكـ لا صانك ولا حافظ عليكي.. لو حبيبته بجد مش ممكن كان هيخدعك ويغدر بيكي Star2بـتـنـشـيـطلا صانك ولا حافظ عليكي.. لو حبيبته بجد مش ممكن كان هيخدعك ويغدر بيكي Star2 إشـتـرآكـك مـعـنـآ
عـن طـريـقلا صانك ولا حافظ عليكي.. لو حبيبته بجد مش ممكن كان هيخدعك ويغدر بيكي Star2 إلإيـمـيـللا صانك ولا حافظ عليكي.. لو حبيبته بجد مش ممكن كان هيخدعك ويغدر بيكي Star2 إلـخـآص بـك
يـدآ بـيـد نـسـعـى لـرقـى إلـمـنـتـدى
لا صانك ولا حافظ عليكي.. لو حبيبته بجد مش ممكن كان هيخدعك ويغدر بيكي Star2رجـآءلا صانك ولا حافظ عليكي.. لو حبيبته بجد مش ممكن كان هيخدعك ويغدر بيكي Star2 إلـضـغـط هـنـآ
لا صانك ولا حافظ عليكي.. لو حبيبته بجد مش ممكن كان هيخدعك ويغدر بيكي 931201
لا صانك ولا حافظ عليكي.. لو حبيبته بجد مش ممكن كان هيخدعك ويغدر بيكي 369147
لا صانك ولا حافظ عليكي.. لو حبيبته بجد مش ممكن كان هيخدعك ويغدر بيكي 945263آهـٌ‘ـلآ وسـٌ‘ـهـٌ‘ـلآ بـكـم فـى مـنـتـديـآت

لا صانك ولا حافظ عليكي.. لو حبيبته بجد مش ممكن كان هيخدعك ويغدر بيكي Star2لا صانك ولا حافظ عليكي.. لو حبيبته بجد مش ممكن كان هيخدعك ويغدر بيكي Star2رومـٌ‘ـآنـٌ‘ــس مـٌ‘ــجـٌ‘ــروح لا صانك ولا حافظ عليكي.. لو حبيبته بجد مش ممكن كان هيخدعك ويغدر بيكي Star2لا صانك ولا حافظ عليكي.. لو حبيبته بجد مش ممكن كان هيخدعك ويغدر بيكي Star2
لا صانك ولا حافظ عليكي.. لو حبيبته بجد مش ممكن كان هيخدعك ويغدر بيكي Star2رجـآء عـمـل عـضـويـه مـعـنـآ آخـىلا صانك ولا حافظ عليكي.. لو حبيبته بجد مش ممكن كان هيخدعك ويغدر بيكي Star2 إلـزآئـرلا صانك ولا حافظ عليكي.. لو حبيبته بجد مش ممكن كان هيخدعك ويغدر بيكي Star2 / آخـتـى لا صانك ولا حافظ عليكي.. لو حبيبته بجد مش ممكن كان هيخدعك ويغدر بيكي Star2آلـزآئـرة
ثـم عـلـيـكـ لا صانك ولا حافظ عليكي.. لو حبيبته بجد مش ممكن كان هيخدعك ويغدر بيكي Star2بـتـنـشـيـطلا صانك ولا حافظ عليكي.. لو حبيبته بجد مش ممكن كان هيخدعك ويغدر بيكي Star2 إشـتـرآكـك مـعـنـآ
عـن طـريـقلا صانك ولا حافظ عليكي.. لو حبيبته بجد مش ممكن كان هيخدعك ويغدر بيكي Star2 إلإيـمـيـللا صانك ولا حافظ عليكي.. لو حبيبته بجد مش ممكن كان هيخدعك ويغدر بيكي Star2 إلـخـآص بـك
يـدآ بـيـد نـسـعـى لـرقـى إلـمـنـتـدى
لا صانك ولا حافظ عليكي.. لو حبيبته بجد مش ممكن كان هيخدعك ويغدر بيكي Star2رجـآءلا صانك ولا حافظ عليكي.. لو حبيبته بجد مش ممكن كان هيخدعك ويغدر بيكي Star2 إلـضـغـط هـنـآ
لا صانك ولا حافظ عليكي.. لو حبيبته بجد مش ممكن كان هيخدعك ويغدر بيكي 931201
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

(ثـقـأفه - آخـبـآر - فـن - آخـر صـيحـآت آلـمـوضـه - ألـشـعـر وآلآدب - إسـلآمـيـآت - حـوآرآت جـآده وشـيـقـه - آغـآنـى مـنـآسـبـآت - آفـلآم عـآلـمـيـه - مـسـرحـيـآت) سـتـجـد مـعـنـآ كـل مـآ تـتـمـنـآه

الرئيسيةكود استايل مجلهمجله المنتدىأحدث الصورالتسجيـلدخولالتسجيلFacebook

لا صانك ولا حافظ عليكي.. لو حبيبته بجد مش ممكن كان هيخدعك ويغدر بيكي

كاتب الموضوعرسالة
Mr.Hany
ĦД№n → Admin

ĦД№n → Admin
Mr.Hany

العذراء
الماعز
• تـآريـخ إلـتـسـجـيـل : 21/08/2008
• تـــآريــخ إلـمـيــلآد : 08/09/1979
• عــــدد إلــرســآيـــل : 20182
• إلـــعـــمـــــــــــــــر : 44
• تــقــيـيـم إلـعـضـــو : 33130
• إلـسـمـعــــــــــــــــه : 40
• إلــحـــــــآلـــــــــــــة : لا صانك ولا حافظ عليكي.. لو حبيبته بجد مش ممكن كان هيخدعك ويغدر بيكي User_online
• إلــــمـــهـــنــــــــــــه : لا صانك ولا حافظ عليكي.. لو حبيبته بجد مش ممكن كان هيخدعك ويغدر بيكي Politi10
• هـــــوآيــــتــــى : لا صانك ولا حافظ عليكي.. لو حبيبته بجد مش ممكن كان هيخدعك ويغدر بيكي Writin10
• مـــزآجــك إلـــيــــوم : لا صانك ولا حافظ عليكي.. لو حبيبته بجد مش ممكن كان هيخدعك ويغدر بيكي MxF99582
• إعـتـرآضــــــــــــــآت : لا صانك ولا حافظ عليكي.. لو حبيبته بجد مش ممكن كان هيخدعك ويغدر بيكي 880349
• الموقع الذى اتيت منه الينا مـؤسـسِ مـوقـع رومـآنـس مـجُـروح
ذكر
لا صانك ولا حافظ عليكي.. لو حبيبته بجد مش ممكن كان هيخدعك ويغدر بيكي Egypt_10
• إلآوســــــمــــــــــــــه : لا صانك ولا حافظ عليكي.. لو حبيبته بجد مش ممكن كان هيخدعك ويغدر بيكي 16081516
• مـشـآركـه سـيـئـــــــه   لا صانك ولا حافظ عليكي.. لو حبيبته بجد مش ممكن كان هيخدعك ويغدر بيكي Report

لا صانك ولا حافظ عليكي.. لو حبيبته بجد مش ممكن كان هيخدعك ويغدر بيكي Empty
مُساهمةموضوع: لا صانك ولا حافظ عليكي.. لو حبيبته بجد مش ممكن كان هيخدعك ويغدر بيكي   لا صانك ولا حافظ عليكي.. لو حبيبته بجد مش ممكن كان هيخدعك ويغدر بيكي Emptyالإثنين أبريل 18, 2011 5:47 am

لا صانك ولا حافظ عليكي.. لو حبيبته بجد مش ممكن كان هيخدعك ويغدر بيكي

لا صانك ولا حافظ عليكي.. لو حبيبته بجد مش ممكن كان هيخدعك ويغدر بيكي La-sanek

لما واجهته قال لي إن إحنا لو ارتبطنا ببعض علاقتنا هتفشل

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته، أولا أنا عايزة أشكركم على الموقع الجميل ده بجد ربنا يوفقكم.

ثانيا اللي هي مشكلتي، أنا بنت سني 26 سنة، درست معهد عالي،
كنت مرتبطة بحد معايا من المعهد على أساس إنه جواز، وانفصلت عنه لأسباب
خاصة بيه وبشخصيته.

بعدها قعدت في البيت وما اشتغلتش، وأنا على النتّ في مرة
اتعرفت على واحد جارنا بالصدفة، هو دكتور، العلاقة بدأت صداقة، حكى لي على
كل حاجة في حياته، بصراحة هو كان يظهر من بعيد إنه إنسان مؤدب وعنده
أخلاق، لكن لما قرّبت منه مالقيتش غير كل حاجة مش كويسة، وقال لي إن ده
عادي، وإن معظم الدكاترة كده، كبّرت دماغي والصداقة اتحوّلت لحب شديد، وهو
طلب إني أسامحه على الأيام اللي عدّت، وأنا قلت له إنها مش مأثرة معايا في
حاجة، وحكيت له عن كل اللي فات من ماضي..

اتطورت بيننا العلاقة جدا لدرجة إنه بقى اللي كان بيعمله مع
الناس اللي قبلي بقينا بنعمله مع بعض بس بحدود، وبعدين فتحنا موضوع الجواز
قال لي إنه بيحبني جدا وإنه مايقدرش يتجوزني؛ لأن أهله في البيت هيرفضوا
لأسباب عائلية ما بيننا وما بينهم.

سألت أهلي من غير ما يحسّوا بشيء قالوا إن مافيش أي أسباب
معروفة عندهم. لما واجهته قال لي إن إحنا لو ارتبطنا ببعض علاقتنا هتفشل
لأننا هنشكّ في بعض، وإنه سأل واحد صاحبه وحكى له على الأسباب أكّد له
الكلام، وقال له ماتقولّهاش علشان ماتنصدمش في حد.

ما اعرفش إن كان كذاب ولا لأ.. استمرينا شوية في علاقتنا على
أمل إنه يغيّر موقفه، لكن مافيش فايدة، رحت أخدت رأي ناس أنا أهمهم على
أساس أعرف إن الموضوع اتفتح في البيت عنده ولا لأ، عرفت إنه ما اتفتحش
ومافيش حدّ يعرف عن الموضوع حاجة، لما واجهته قال إنه ما فاتحش باباه؛ لأن
الأسباب دي معروفة، وهو عارف رد باباه كويس، جيت قلت له إنت بتحبني ولا
لأ؟ قال لي آه بحبك، قلت له موافق نكمل مع بعض ولا لأ؟ قال لي إنتي عارفة
إنه مش هينفع، قلت له يبقى انساني.

وبعدت عن حياته خالص، بس أنا عارفة إني غلطت لما جاريته في
اللي هو عايزه، وإني خليت ربنا يزعل مني، بس دلوقتي الحمد لله تبت وبادعي
دايما ربنا يسامحني، بس أنا عايزة أعرف هل أنا كنت لعبة في إيده، ولا كان
بيحبني ولا إيه بالظبط؟ الموضوع ده هيجنني أرجو إنكم تدلّوني على حاجة
تريحني.