l.ιlιlι.lι رِوِمـٌ‘ـ~ـأنـٌ‘ـ~ـس مـٌ‘ـ~ــجـٌ‘ـ~ـروح ιl.ιlιl
مشاعره باردة وأنا كان نفسي أعيش إحساس الحب في الحلال 369147
مشاعره باردة وأنا كان نفسي أعيش إحساس الحب في الحلال 945263آهـٌ‘ـلآ وسـٌ‘ـهـٌ‘ـلآ بـكـم فـى مـنـتـديـآت

مشاعره باردة وأنا كان نفسي أعيش إحساس الحب في الحلال Star2مشاعره باردة وأنا كان نفسي أعيش إحساس الحب في الحلال Star2رومـٌ‘ـآنـٌ‘ــس مـٌ‘ــجـٌ‘ــروح مشاعره باردة وأنا كان نفسي أعيش إحساس الحب في الحلال Star2مشاعره باردة وأنا كان نفسي أعيش إحساس الحب في الحلال Star2
مشاعره باردة وأنا كان نفسي أعيش إحساس الحب في الحلال Star2رجـآء عـمـل عـضـويـه مـعـنـآ آخـىمشاعره باردة وأنا كان نفسي أعيش إحساس الحب في الحلال Star2 إلـزآئـرمشاعره باردة وأنا كان نفسي أعيش إحساس الحب في الحلال Star2 / آخـتـى مشاعره باردة وأنا كان نفسي أعيش إحساس الحب في الحلال Star2آلـزآئـرة
ثـم عـلـيـكـ مشاعره باردة وأنا كان نفسي أعيش إحساس الحب في الحلال Star2بـتـنـشـيـطمشاعره باردة وأنا كان نفسي أعيش إحساس الحب في الحلال Star2 إشـتـرآكـك مـعـنـآ
عـن طـريـقمشاعره باردة وأنا كان نفسي أعيش إحساس الحب في الحلال Star2 إلإيـمـيـلمشاعره باردة وأنا كان نفسي أعيش إحساس الحب في الحلال Star2 إلـخـآص بـك
يـدآ بـيـد نـسـعـى لـرقـى إلـمـنـتـدى
مشاعره باردة وأنا كان نفسي أعيش إحساس الحب في الحلال Star2رجـآءمشاعره باردة وأنا كان نفسي أعيش إحساس الحب في الحلال Star2 إلـضـغـط هـنـآ
مشاعره باردة وأنا كان نفسي أعيش إحساس الحب في الحلال 931201
مشاعره باردة وأنا كان نفسي أعيش إحساس الحب في الحلال 369147
مشاعره باردة وأنا كان نفسي أعيش إحساس الحب في الحلال 945263آهـٌ‘ـلآ وسـٌ‘ـهـٌ‘ـلآ بـكـم فـى مـنـتـديـآت

مشاعره باردة وأنا كان نفسي أعيش إحساس الحب في الحلال Star2مشاعره باردة وأنا كان نفسي أعيش إحساس الحب في الحلال Star2رومـٌ‘ـآنـٌ‘ــس مـٌ‘ــجـٌ‘ــروح مشاعره باردة وأنا كان نفسي أعيش إحساس الحب في الحلال Star2مشاعره باردة وأنا كان نفسي أعيش إحساس الحب في الحلال Star2
مشاعره باردة وأنا كان نفسي أعيش إحساس الحب في الحلال Star2رجـآء عـمـل عـضـويـه مـعـنـآ آخـىمشاعره باردة وأنا كان نفسي أعيش إحساس الحب في الحلال Star2 إلـزآئـرمشاعره باردة وأنا كان نفسي أعيش إحساس الحب في الحلال Star2 / آخـتـى مشاعره باردة وأنا كان نفسي أعيش إحساس الحب في الحلال Star2آلـزآئـرة
ثـم عـلـيـكـ مشاعره باردة وأنا كان نفسي أعيش إحساس الحب في الحلال Star2بـتـنـشـيـطمشاعره باردة وأنا كان نفسي أعيش إحساس الحب في الحلال Star2 إشـتـرآكـك مـعـنـآ
عـن طـريـقمشاعره باردة وأنا كان نفسي أعيش إحساس الحب في الحلال Star2 إلإيـمـيـلمشاعره باردة وأنا كان نفسي أعيش إحساس الحب في الحلال Star2 إلـخـآص بـك
يـدآ بـيـد نـسـعـى لـرقـى إلـمـنـتـدى
مشاعره باردة وأنا كان نفسي أعيش إحساس الحب في الحلال Star2رجـآءمشاعره باردة وأنا كان نفسي أعيش إحساس الحب في الحلال Star2 إلـضـغـط هـنـآ
مشاعره باردة وأنا كان نفسي أعيش إحساس الحب في الحلال 931201
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

(ثـقـأفه - آخـبـآر - فـن - آخـر صـيحـآت آلـمـوضـه - ألـشـعـر وآلآدب - إسـلآمـيـآت - حـوآرآت جـآده وشـيـقـه - آغـآنـى مـنـآسـبـآت - آفـلآم عـآلـمـيـه - مـسـرحـيـآت) سـتـجـد مـعـنـآ كـل مـآ تـتـمـنـآه

الرئيسيةكود استايل مجلهمجله المنتدىأحدث الصورالتسجيـلدخولالتسجيلFacebook

مشاعره باردة وأنا كان نفسي أعيش إحساس الحب في الحلال

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
M!$ DNDNA
إلـٌ‘ـمـٌ‘ـديـٌ‘ـر إلـٌ‘ـعـٌ‘ـآم
إلـٌ‘ـمـٌ‘ـديـٌ‘ـر  إلـٌ‘ـعـٌ‘ـآم
M!$ DNDNA

الميزان
الثور
• تـآريـخ إلـتـسـجـيـل : 08/09/2008
• تـــآريــخ إلـمـيــلآد : 01/10/1985
• عــــدد إلــرســآيـــل : 3392
• إلـــعـــمـــــــــــــــر : 38
• تــقــيـيـم إلـعـضـــو : 15479
• إلـسـمـعــــــــــــــــه : 5
• إلــحـــــــآلـــــــــــــة : مشاعره باردة وأنا كان نفسي أعيش إحساس الحب في الحلال User_offline
• إلــــمـــهـــنــــــــــــه : مشاعره باردة وأنا كان نفسي أعيش إحساس الحب في الحلال Pharma10
• هـــــوآيــــتــــى : مشاعره باردة وأنا كان نفسي أعيش إحساس الحب في الحلال Travel10
• مـــزآجــك إلـــيــــوم : مشاعره باردة وأنا كان نفسي أعيش إحساس الحب في الحلال 3had20
• إعـتـرآضــــــــــــــآت : مشاعره باردة وأنا كان نفسي أعيش إحساس الحب في الحلال 880349
• الموقع الذى اتيت منه الينا RoMaNcE MaGrOoO7
انثى
• إلآوســــــمــــــــــــــه : مشاعره باردة وأنا كان نفسي أعيش إحساس الحب في الحلال 12
• مـشـآركـه سـيـئـــــــه   مشاعره باردة وأنا كان نفسي أعيش إحساس الحب في الحلال Report

مشاعره باردة وأنا كان نفسي أعيش إحساس الحب في الحلال Empty
مُساهمةموضوع: مشاعره باردة وأنا كان نفسي أعيش إحساس الحب في الحلال   مشاعره باردة وأنا كان نفسي أعيش إحساس الحب في الحلال Emptyالأحد أبريل 10, 2011 10:35 pm

مشاعره باردة وأنا كان نفسي أعيش إحساس الحب في الحلال

مشاعره باردة وأنا كان نفسي أعيش إحساس الحب في الحلال Masharoh-bada

ساعات كتير بيبقى جواي إحساس إنه ارتبط بيّ عشان يريح دماغه من زنّ أهله على دماغه

أنا عندي 22 سنة، اتخطبت لواحد معرفة
أهلي، جواز صالونات يعني، لأني الحمد لله أعرف ربنا وماكانش ينفع أرتبط
غير بالطريقة دي، ومش عندي تجارب..

المهم إني زي أي بنت في الدنيا نفسي أحب، وأعتقد إن ده من حقي. بس مع الأسف أنا أصلا مش عارفة أفهم شخصية خطيبي إزاي.

هو
عملي زيادة عن اللزوم وبيكلمني مرة واحدة في اليوم، مش عارفة ده بخل ولّا
إهمال ولّا تنفيض، ولّا أنا مش داخلة دماغه؟.. وفي نفس الوقت ماصارحتهوش
بكل ده لأن لو بعد كل ده اهتم بيّ مش هيبقى الاهتمام ده ليه طعم، لأن أنا
اللي لفتّ نظره، يعني هابقى شَحَتّ منه الحب اللي أنا محتاجاه..

وساعات
كتير بيبقى جواي إحساس إنه ارتبط بيّ عشان يريح دماغه من زنّ أهله على
دماغه.. نفسهم يفرحوا بيه والكلام ده.. والمشكلة كمان إنه لما حتى بيقولّي
وحشتيني بابقى حاسة إنها كلمة باردة طالعة من لسانه مش من قلبه، يعني اللي
بيوحشه حد بيحب يسمع صوته، لكن ده بيفضل اليوم كله مايتكلمش، وييجي يقولّي
وحشتيني! طب ماهو معاه التليفون ما اتصلش ليه؟

وبعدين ماسمعش عن
اختراع الرسايل أو حتى الرنات؟ حتى يحسسني بوجوده من غير ما أسمع صوته ولا
أكلفه.. والأزمة إني لما ببصّ في عينيه باحس إنها إزاز، مافيهاش أدنى
مشاعر..

أنا كنت فاكرة إني لما أتخطب هاعيش أدفى إحساس وأجمل مشاعر، بس بجد أنا مصدومة ومش عارفة أكمل ولّا أبعد..؟

الحياة
كده بقت كلها ملل ملل قاتل.. الحياة بيني وبينه ساكتة واقفة حاسة إننا
عندنا خرس زوجي. بجد نفسي أعيش إحساس الحب، بس في الحلال..

عشان خاطر ربنا ردوا عليّ أعمل إيه؟؟
bossy w bas

مشاعره باردة وأنا كان نفسي أعيش إحساس الحب في الحلال Ff011fy7
bossy w bas

السرطان
النمر
• تـآريـخ إلـتـسـجـيـل : 09/10/2009
• تـــآريــخ إلـمـيــلآد : 25/06/1986
• عــــدد إلــرســآيـــل : 67
• إلـــعـــمـــــــــــــــر : 37
• تــقــيـيـم إلـعـضـــو : 10776
• إلـسـمـعــــــــــــــــه : 9
• إلــحـــــــآلـــــــــــــة : مشاعره باردة وأنا كان نفسي أعيش إحساس الحب في الحلال User_offline
• إلــــمـــهـــنــــــــــــه : مشاعره باردة وأنا كان نفسي أعيش إحساس الحب في الحلال Accoun10
• هـــــوآيــــتــــى : مشاعره باردة وأنا كان نفسي أعيش إحساس الحب في الحلال Joggin10
• مـــزآجــك إلـــيــــوم : مشاعره باردة وأنا كان نفسي أعيش إحساس الحب في الحلال 6810
• إعـتـرآضــــــــــــــآت : مشاعره باردة وأنا كان نفسي أعيش إحساس الحب في الحلال Lol
انثى
مشاعره باردة وأنا كان نفسي أعيش إحساس الحب في الحلال Egypt_10
• إلآوســــــمــــــــــــــه : مشاعره باردة وأنا كان نفسي أعيش إحساس الحب في الحلال 4

مُساهمةموضوع: رد: مشاعره باردة وأنا كان نفسي أعيش إحساس الحب في الحلال   مشاعره باردة وأنا كان نفسي أعيش إحساس الحب في الحلال Emptyالثلاثاء أبريل 12, 2011 10:29 am

[center]ممممممممممم
انا شايفة يا قمر ان دا طبع فية هو متعود على كدة فى حياتة
يبقى نعمل اية نحاول نغير الطبع دا
ازاى بانك تحتوية تحسسية انو محتاجك اما يبعد يفتقدك
اى حاجة حتى ولو بسيطة
انتى لو متعودة كل يوم الصبح تاخديى كباية ماية اول ما تصحى لو يوم نسيتى
حتحسى ان فى حاجة نقصاكى فهمانى
ممكن تبدأى انتى توصلى احساسك ولازم حيبادلك دا
زى مانتى حاسة ان احساسو مش صادق هو كمان حيحس ان احساسك صادق
ولازم حيبادلك دا
وادعى ربنا بقى مقلب القلوب :)[/center
]
Mr.Hany
ĦД№n → Admin

ĦД№n → Admin
Mr.Hany

العذراء
الماعز
• تـآريـخ إلـتـسـجـيـل : 21/08/2008
• تـــآريــخ إلـمـيــلآد : 08/09/1979
• عــــدد إلــرســآيـــل : 20182
• إلـــعـــمـــــــــــــــر : 44
• تــقــيـيـم إلـعـضـــو : 33130
• إلـسـمـعــــــــــــــــه : 40
• إلــحـــــــآلـــــــــــــة : مشاعره باردة وأنا كان نفسي أعيش إحساس الحب في الحلال User_online
• إلــــمـــهـــنــــــــــــه : مشاعره باردة وأنا كان نفسي أعيش إحساس الحب في الحلال Politi10
• هـــــوآيــــتــــى : مشاعره باردة وأنا كان نفسي أعيش إحساس الحب في الحلال Writin10
• مـــزآجــك إلـــيــــوم : مشاعره باردة وأنا كان نفسي أعيش إحساس الحب في الحلال MxF99582
• إعـتـرآضــــــــــــــآت : مشاعره باردة وأنا كان نفسي أعيش إحساس الحب في الحلال 880349
• الموقع الذى اتيت منه الينا مـؤسـسِ مـوقـع رومـآنـس مـجُـروح
ذكر
مشاعره باردة وأنا كان نفسي أعيش إحساس الحب في الحلال Egypt_10
• إلآوســــــمــــــــــــــه : مشاعره باردة وأنا كان نفسي أعيش إحساس الحب في الحلال 16081516
• مـشـآركـه سـيـئـــــــه   مشاعره باردة وأنا كان نفسي أعيش إحساس الحب في الحلال Report

مُساهمةموضوع: رد: مشاعره باردة وأنا كان نفسي أعيش إحساس الحب في الحلال   مشاعره باردة وأنا كان نفسي أعيش إحساس الحب في الحلال Emptyالسبت أبريل 16, 2011 3:22 am

اختى العزيزة سيبك منه الانسان اللى متحسيش منه بالحب والسعادة والاهتمام
فترة الخطوبة يبقى عمره ما حتشوفى الحاجات دى

بعد كده لانه مفيش حد
االيومين دول ميعرفش المفروض حيعمل ايه فترة الخطوبة وكمان فيه اختراع
اسمه نت ومحمول

وتلفزيون وغيره بيعلم الحاجات دى والمفروض انه دى اجمل
مرحلة فى حياة الانسان ولو حصل انه جالك عقدة من خطوبة

الشاب ده وبالذات
انك من غير تجارب حيعمل الموضوع ده مشاكل ليكى فى الارتباط باى شخص بعد
كده والخلاصة :

انتى شايفة انه مش مرتحاله ومش حاسة معاه بالالفة والسعادة فشكلى الخطوبة
وهى كده كده خطوبة يعنى (فترة تعارف)