l.ιlιlι.lι رِوِمـٌ‘ـ~ـأنـٌ‘ـ~ـس مـٌ‘ـ~ــجـٌ‘ـ~ـروح ιl.ιlιl
 كلمات اغنية وليد سعد - انا الشهيد " جامدة جداااا "  369147
 كلمات اغنية وليد سعد - انا الشهيد " جامدة جداااا "  945263آهـٌ‘ـلآ وسـٌ‘ـهـٌ‘ـلآ بـكـم فـى مـنـتـديـآت

كلمات اغنية وليد سعد - انا الشهيد " جامدة جداااا "  Star2 كلمات اغنية وليد سعد - انا الشهيد " جامدة جداااا "  Star2رومـٌ‘ـآنـٌ‘ــس مـٌ‘ــجـٌ‘ــروح  كلمات اغنية وليد سعد - انا الشهيد " جامدة جداااا "  Star2 كلمات اغنية وليد سعد - انا الشهيد " جامدة جداااا "  Star2
 كلمات اغنية وليد سعد - انا الشهيد " جامدة جداااا "  Star2رجـآء عـمـل عـضـويـه مـعـنـآ آخـى كلمات اغنية وليد سعد - انا الشهيد " جامدة جداااا "  Star2 إلـزآئـر كلمات اغنية وليد سعد - انا الشهيد " جامدة جداااا "  Star2 / آخـتـى  كلمات اغنية وليد سعد - انا الشهيد " جامدة جداااا "  Star2آلـزآئـرة
ثـم عـلـيـكـ  كلمات اغنية وليد سعد - انا الشهيد " جامدة جداااا "  Star2بـتـنـشـيـط كلمات اغنية وليد سعد - انا الشهيد " جامدة جداااا "  Star2 إشـتـرآكـك مـعـنـآ
عـن طـريـق كلمات اغنية وليد سعد - انا الشهيد " جامدة جداااا "  Star2 إلإيـمـيـل كلمات اغنية وليد سعد - انا الشهيد " جامدة جداااا "  Star2 إلـخـآص بـك
يـدآ بـيـد نـسـعـى لـرقـى إلـمـنـتـدى
 كلمات اغنية وليد سعد - انا الشهيد " جامدة جداااا "  Star2رجـآء كلمات اغنية وليد سعد - انا الشهيد " جامدة جداااا "  Star2 إلـضـغـط هـنـآ
 كلمات اغنية وليد سعد - انا الشهيد " جامدة جداااا "  931201
 كلمات اغنية وليد سعد - انا الشهيد " جامدة جداااا "  369147
 كلمات اغنية وليد سعد - انا الشهيد " جامدة جداااا "  945263آهـٌ‘ـلآ وسـٌ‘ـهـٌ‘ـلآ بـكـم فـى مـنـتـديـآت

كلمات اغنية وليد سعد - انا الشهيد " جامدة جداااا "  Star2 كلمات اغنية وليد سعد - انا الشهيد " جامدة جداااا "  Star2رومـٌ‘ـآنـٌ‘ــس مـٌ‘ــجـٌ‘ــروح  كلمات اغنية وليد سعد - انا الشهيد " جامدة جداااا "  Star2 كلمات اغنية وليد سعد - انا الشهيد " جامدة جداااا "  Star2
 كلمات اغنية وليد سعد - انا الشهيد " جامدة جداااا "  Star2رجـآء عـمـل عـضـويـه مـعـنـآ آخـى كلمات اغنية وليد سعد - انا الشهيد " جامدة جداااا "  Star2 إلـزآئـر كلمات اغنية وليد سعد - انا الشهيد " جامدة جداااا "  Star2 / آخـتـى  كلمات اغنية وليد سعد - انا الشهيد " جامدة جداااا "  Star2آلـزآئـرة
ثـم عـلـيـكـ  كلمات اغنية وليد سعد - انا الشهيد " جامدة جداااا "  Star2بـتـنـشـيـط كلمات اغنية وليد سعد - انا الشهيد " جامدة جداااا "  Star2 إشـتـرآكـك مـعـنـآ
عـن طـريـق كلمات اغنية وليد سعد - انا الشهيد " جامدة جداااا "  Star2 إلإيـمـيـل كلمات اغنية وليد سعد - انا الشهيد " جامدة جداااا "  Star2 إلـخـآص بـك
يـدآ بـيـد نـسـعـى لـرقـى إلـمـنـتـدى
 كلمات اغنية وليد سعد - انا الشهيد " جامدة جداااا "  Star2رجـآء كلمات اغنية وليد سعد - انا الشهيد " جامدة جداااا "  Star2 إلـضـغـط هـنـآ
 كلمات اغنية وليد سعد - انا الشهيد " جامدة جداااا "  931201
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

(ثـقـأفه - آخـبـآر - فـن - آخـر صـيحـآت آلـمـوضـه - ألـشـعـر وآلآدب - إسـلآمـيـآت - حـوآرآت جـآده وشـيـقـه - آغـآنـى مـنـآسـبـآت - آفـلآم عـآلـمـيـه - مـسـرحـيـآت) سـتـجـد مـعـنـآ كـل مـآ تـتـمـنـآه

الرئيسيةكود استايل مجلهمجله المنتدىأحدث الصورالتسجيـلدخولالتسجيلFacebook

كلمات اغنية وليد سعد - انا الشهيد " جامدة جداااا "

كاتب الموضوعرسالة
اقرب قريب

كلمات اغنية وليد سعد - انا الشهيد " جامدة جداااا "  26204186
اقرب قريب

الجوزاء
الثور
• تـآريـخ إلـتـسـجـيـل : 18/06/2009
• تـــآريــخ إلـمـيــلآد : 21/06/1985
• عــــدد إلــرســآيـــل : 335
• إلـــعـــمـــــــــــــــر : 38
• تــقــيـيـم إلـعـضـــو : 11266
• إلـسـمـعــــــــــــــــه : 1
• إعـتـرآضــــــــــــــآت :  كلمات اغنية وليد سعد - انا الشهيد " جامدة جداااا "  Lol
انثى
 كلمات اغنية وليد سعد - انا الشهيد " جامدة جداااا "  IraqC

كلمات اغنية وليد سعد - انا الشهيد " جامدة جداااا "  Empty
مُساهمةموضوع: كلمات اغنية وليد سعد - انا الشهيد " جامدة جداااا "     كلمات اغنية وليد سعد - انا الشهيد " جامدة جداااا "  Emptyالإثنين فبراير 28, 2011 1:05 am

كلمات اغنية وليد سعد - انا الشهيد " جامدة جداااا "  Icon1 كلمات اغنية وليد سعد - انا الشهيد " جامدة جداااا "

كلمات اغنية وليد سعد - انا الشهيد " جامدة جداااا "

كلمات اغنية وليد سعد - انا الشهيد " جامدة جداااا "  Waled

انا اللى طول عمرى مقولتش لا دخل الرصاص قلبى وقلبى اتشق
ولما قولت لقيتنى فجاة بموت مبسوط لانى بموت علشان الحق
انا الشهيد اللى كان اسمى فلان مصرى ومصرى الاصل والعنوان
وصورتى اهى مرفوعة فى الميدان بايدين منى ومينا وعبدالحق
انا اللى لحد ما موت كنت بموت فيكى يا مصر ولا اتسمعلى صوت
كنت اشتكى يخدوننى بالنبوت والظلم ياما فوق دماغى دق
هقولها تانى ومش هوصيكم بلدى وامى امانة فى ايديكم
قوتكوا تبقا منكم فيكم وصوتكم هيخلى الحجر هيرد
انا اللى لحد ما موت كنت بموت فيكى يا مصر ولا اتسمعلى صوت
كنت اشتكى يخدوننى بالنبوت والظلم ياما فوق دماغى دق