l.ιlιlι.lι رِوِمـٌ‘ـ~ـأنـٌ‘ـ~ـس مـٌ‘ـ~ــجـٌ‘ـ~ـروح ιl.ιlιl
يابلادي .. يا بلادي أنا بحبكـ يا بلادي 369147
يابلادي .. يا بلادي أنا بحبكـ يا بلادي 945263آهـٌ‘ـلآ وسـٌ‘ـهـٌ‘ـلآ بـكـم فـى مـنـتـديـآت

يابلادي .. يا بلادي أنا بحبكـ يا بلادي Star2يابلادي .. يا بلادي أنا بحبكـ يا بلادي Star2رومـٌ‘ـآنـٌ‘ــس مـٌ‘ــجـٌ‘ــروح يابلادي .. يا بلادي أنا بحبكـ يا بلادي Star2يابلادي .. يا بلادي أنا بحبكـ يا بلادي Star2
يابلادي .. يا بلادي أنا بحبكـ يا بلادي Star2رجـآء عـمـل عـضـويـه مـعـنـآ آخـىيابلادي .. يا بلادي أنا بحبكـ يا بلادي Star2 إلـزآئـريابلادي .. يا بلادي أنا بحبكـ يا بلادي Star2 / آخـتـى يابلادي .. يا بلادي أنا بحبكـ يا بلادي Star2آلـزآئـرة
ثـم عـلـيـكـ يابلادي .. يا بلادي أنا بحبكـ يا بلادي Star2بـتـنـشـيـطيابلادي .. يا بلادي أنا بحبكـ يا بلادي Star2 إشـتـرآكـك مـعـنـآ
عـن طـريـقيابلادي .. يا بلادي أنا بحبكـ يا بلادي Star2 إلإيـمـيـليابلادي .. يا بلادي أنا بحبكـ يا بلادي Star2 إلـخـآص بـك
يـدآ بـيـد نـسـعـى لـرقـى إلـمـنـتـدى
يابلادي .. يا بلادي أنا بحبكـ يا بلادي Star2رجـآءيابلادي .. يا بلادي أنا بحبكـ يا بلادي Star2 إلـضـغـط هـنـآ
يابلادي .. يا بلادي أنا بحبكـ يا بلادي 931201
يابلادي .. يا بلادي أنا بحبكـ يا بلادي 369147
يابلادي .. يا بلادي أنا بحبكـ يا بلادي 945263آهـٌ‘ـلآ وسـٌ‘ـهـٌ‘ـلآ بـكـم فـى مـنـتـديـآت

يابلادي .. يا بلادي أنا بحبكـ يا بلادي Star2يابلادي .. يا بلادي أنا بحبكـ يا بلادي Star2رومـٌ‘ـآنـٌ‘ــس مـٌ‘ــجـٌ‘ــروح يابلادي .. يا بلادي أنا بحبكـ يا بلادي Star2يابلادي .. يا بلادي أنا بحبكـ يا بلادي Star2
يابلادي .. يا بلادي أنا بحبكـ يا بلادي Star2رجـآء عـمـل عـضـويـه مـعـنـآ آخـىيابلادي .. يا بلادي أنا بحبكـ يا بلادي Star2 إلـزآئـريابلادي .. يا بلادي أنا بحبكـ يا بلادي Star2 / آخـتـى يابلادي .. يا بلادي أنا بحبكـ يا بلادي Star2آلـزآئـرة
ثـم عـلـيـكـ يابلادي .. يا بلادي أنا بحبكـ يا بلادي Star2بـتـنـشـيـطيابلادي .. يا بلادي أنا بحبكـ يا بلادي Star2 إشـتـرآكـك مـعـنـآ
عـن طـريـقيابلادي .. يا بلادي أنا بحبكـ يا بلادي Star2 إلإيـمـيـليابلادي .. يا بلادي أنا بحبكـ يا بلادي Star2 إلـخـآص بـك
يـدآ بـيـد نـسـعـى لـرقـى إلـمـنـتـدى
يابلادي .. يا بلادي أنا بحبكـ يا بلادي Star2رجـآءيابلادي .. يا بلادي أنا بحبكـ يا بلادي Star2 إلـضـغـط هـنـآ
يابلادي .. يا بلادي أنا بحبكـ يا بلادي 931201
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

(ثـقـأفه - آخـبـآر - فـن - آخـر صـيحـآت آلـمـوضـه - ألـشـعـر وآلآدب - إسـلآمـيـآت - حـوآرآت جـآده وشـيـقـه - آغـآنـى مـنـآسـبـآت - آفـلآم عـآلـمـيـه - مـسـرحـيـآت) سـتـجـد مـعـنـآ كـل مـآ تـتـمـنـآه

الرئيسيةكود استايل مجلهمجله المنتدىأحدث الصورالتسجيـلدخولالتسجيلFacebook

يابلادي .. يا بلادي أنا بحبكـ يا بلادي

كاتب الموضوعرسالة
Mr.Hany
ĦД№n → Admin

ĦД№n → Admin
Mr.Hany

العذراء
الماعز
• تـآريـخ إلـتـسـجـيـل : 21/08/2008
• تـــآريــخ إلـمـيــلآد : 08/09/1979
• عــــدد إلــرســآيـــل : 20182
• إلـــعـــمـــــــــــــــر : 44
• تــقــيـيـم إلـعـضـــو : 33130
• إلـسـمـعــــــــــــــــه : 40
• إلــحـــــــآلـــــــــــــة : يابلادي .. يا بلادي أنا بحبكـ يا بلادي User_online
• إلــــمـــهـــنــــــــــــه : يابلادي .. يا بلادي أنا بحبكـ يا بلادي Politi10
• هـــــوآيــــتــــى : يابلادي .. يا بلادي أنا بحبكـ يا بلادي Writin10
• مـــزآجــك إلـــيــــوم : يابلادي .. يا بلادي أنا بحبكـ يا بلادي MxF99582
• إعـتـرآضــــــــــــــآت : يابلادي .. يا بلادي أنا بحبكـ يا بلادي 880349
• الموقع الذى اتيت منه الينا مـؤسـسِ مـوقـع رومـآنـس مـجُـروح
ذكر
يابلادي .. يا بلادي أنا بحبكـ يا بلادي Egypt_10
• إلآوســــــمــــــــــــــه : يابلادي .. يا بلادي أنا بحبكـ يا بلادي 16081516
• مـشـآركـه سـيـئـــــــه   يابلادي .. يا بلادي أنا بحبكـ يا بلادي Report

يابلادي .. يا بلادي أنا بحبكـ يا بلادي Empty
مُساهمةموضوع: يابلادي .. يا بلادي أنا بحبكـ يا بلادي   يابلادي .. يا بلادي أنا بحبكـ يا بلادي Emptyالسبت فبراير 26, 2011 7:38 pm

يابلادي .. يا بلادي أنا بحبكـ يا بلادي 182433_194088827276255_194086123943192_684481_4736832_n

يابلادي .. يا بلادي أنا بحبكـ يا بلادي 182596_170889952957105_100001083030603_390850_1166060_n

قولوا لأمي متزعليش .. وحياتي عندك متعيطيش

قولولها معلش يا أمي .. أموت أموت وبلدنا تعيش

في جسمي نار ورصاص و حديد .. علمك في ايدي واسمي شهيد

بودع الدنيا وشايفك .. يا مصر حلوه ولابسه جديد

لآخر نفس فيا بنادي .. بموت وأنا بحب بلادي يابلادي

.. يا بلادي أنا بحبكـ يا بلادي

طايرين ملايكه حواليا طير .. لحظة فراقك يا حبيبتي غير

همشي معاهم وهسيبك .. وأشوف يا مصر وشك بخير

قالولى يلا ع الجنه .. قولتلهم الجنه بلادي يابلادي

.. يا بلادي أنا بحبكـ يا بلادي