l.ιlιlι.lι رِوِمـٌ‘ـ~ـأنـٌ‘ـ~ـس مـٌ‘ـ~ــجـٌ‘ـ~ـروح ιl.ιlιl
انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 369147
انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 945263آهـٌ‘ـلآ وسـٌ‘ـهـٌ‘ـلآ بـكـم فـى مـنـتـديـآت

انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Star2انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Star2رومـٌ‘ـآنـٌ‘ــس مـٌ‘ــجـٌ‘ــروح انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Star2انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Star2
انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Star2رجـآء عـمـل عـضـويـه مـعـنـآ آخـىانهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Star2 إلـزآئـرانهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Star2 / آخـتـى انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Star2آلـزآئـرة
ثـم عـلـيـكـ انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Star2بـتـنـشـيـطانهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Star2 إشـتـرآكـك مـعـنـآ
عـن طـريـقانهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Star2 إلإيـمـيـلانهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Star2 إلـخـآص بـك
يـدآ بـيـد نـسـعـى لـرقـى إلـمـنـتـدى
انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Star2رجـآءانهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Star2 إلـضـغـط هـنـآ
انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 931201
انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 369147
انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 945263آهـٌ‘ـلآ وسـٌ‘ـهـٌ‘ـلآ بـكـم فـى مـنـتـديـآت

انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Star2انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Star2رومـٌ‘ـآنـٌ‘ــس مـٌ‘ــجـٌ‘ــروح انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Star2انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Star2
انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Star2رجـآء عـمـل عـضـويـه مـعـنـآ آخـىانهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Star2 إلـزآئـرانهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Star2 / آخـتـى انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Star2آلـزآئـرة
ثـم عـلـيـكـ انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Star2بـتـنـشـيـطانهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Star2 إشـتـرآكـك مـعـنـآ
عـن طـريـقانهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Star2 إلإيـمـيـلانهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Star2 إلـخـآص بـك
يـدآ بـيـد نـسـعـى لـرقـى إلـمـنـتـدى
انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Star2رجـآءانهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Star2 إلـضـغـط هـنـآ
انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 931201
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

(ثـقـأفه - آخـبـآر - فـن - آخـر صـيحـآت آلـمـوضـه - ألـشـعـر وآلآدب - إسـلآمـيـآت - حـوآرآت جـآده وشـيـقـه - آغـآنـى مـنـآسـبـآت - آفـلآم عـآلـمـيـه - مـسـرحـيـآت) سـتـجـد مـعـنـآ كـل مـآ تـتـمـنـآه

الرئيسيةكود استايل مجلهمجله المنتدىأحدث الصورالتسجيـلدخولالتسجيلFacebook

انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom

medo_83
NOUR.PS
green eyes
ضئ القمر
nana njom
انا النادرة وهو الصديق
Mr.Hany
11 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
Mr.Hany
ĦД№n → Admin

ĦД№n → Admin
Mr.Hany

العذراء
الماعز
• تـآريـخ إلـتـسـجـيـل : 21/08/2008
• تـــآريــخ إلـمـيــلآد : 08/09/1979
• عــــدد إلــرســآيـــل : 20182
• إلـــعـــمـــــــــــــــر : 44
• تــقــيـيـم إلـعـضـــو : 33094
• إلـسـمـعــــــــــــــــه : 40
• إلــحـــــــآلـــــــــــــة : انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 User_online
• إلــــمـــهـــنــــــــــــه : انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Politi10
• هـــــوآيــــتــــى : انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Writin10
• مـــزآجــك إلـــيــــوم : انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 MxF99582
• إعـتـرآضــــــــــــــآت : انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 880349
• الموقع الذى اتيت منه الينا مـؤسـسِ مـوقـع رومـآنـس مـجُـروح
ذكر
انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Egypt_10
• إلآوســــــمــــــــــــــه : انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 16081516
• مـشـآركـه سـيـئـــــــه   انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Report

انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom   انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Emptyالثلاثاء ديسمبر 08, 2009 12:45 am

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

بسم الله الرحمن الرحيم

هبدء كلامى بإسم الله

انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Starانهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Starانهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Starانهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Star

انا بصراحه يا جماعه انا جاى انهاردة وايدي على قلبي وخايف جدا من الموضوع دة

يمكن لان صاحبة العيد انهاردة انسانة بمعنى الكلمة حب احترام اخلاق زوق اخوة صداقة

انسانة مميزة وبجد كاملة والكمال لله وحدة وتعالى انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 861462

انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 740400 انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 740400

او بمعنى تانى مزة المنتدى هههههههههههههههه انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 785530 انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 785530

بهزر والله يا نانا عارفك هتتقمصي وتزعلى بقا وتشدي شعرك زى العيال الصغننين انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 382250 انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 68870

ايووووون اللى بيلعبو فى الطينه ههههههههههههههههه انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 92920

لا بجد يا جماعه نانا دى حد عزيز جدا علينا كلنا وكلو طبعا عارفها وعارف قلمها كويس جدا انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 443738

بتكتب الموضوع وعارفة هو رايح فين بالظبط وعارفة ومدركة صدى الموضوع عند باقي الاعضاء انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 224930

وماشاء الله عليها بجد قلمها مميز جدا ولية بصمة معانا فى المنتدى انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 914992

انهاردة عيد غير اى عيد عيد كلة جديد فى جديد ايون طبعا ماهو كلو لابس اكيد لبس العيد ههههههه انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 852325

عيدنا انهاردة مليان بالمفاجائات

يلا نشوف هنعمل اية لاجمل بنت معانا فى المنتدى

انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Sigpic18595_8

الاول انا فضلت افكر افكر افكر اعمل اية ولا اجيب اية انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 432202

اول ماجت الساعه 12...

انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 1208.pol.p1.n10

قولت اما ادخل هنا الاول واعملها عيد ميلاد سوكتوم بوكمون من غير ماتحس انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 785530

اول مادخلت المنتدى لقيت بصراحه يعنى وبيني وبينكم مش لاقي لا كلام ولا وصف عشان اقدر اوفيلها حقها فى الموضوع دة

هى بصراحه عملت حاجات كتيرة اوى معانا وعشانا وحد ليه بصمة مميزة اوى معانا

يمكن مش كتير يعرفو يوم ميلادها لكن انا اهو بعرف الكل انه يوم

8/12/2009

هو دة اليوم اللى احنا عملنا فية الموضوع

وهى دى الكلمة اللى عايز كلنا نقولها لنانا

كل سنة وانتى بخير وطيبة واحسن حال ويارب السنة الجاية تحققي كل اللى بتحلمى بية

وكل اللى ماحلمتيش بية كمان بردو يتحقق

ربنا يرزقك بزوج صالح وذرية صالحه ويسكنك الجنه خالدة فيها ابدا يارب العالمين

يلا بقا انتو كدة هتنسونى عيد الميلاد والوقت هيفوووت وانا معملتش اى حاجة

الاول انا هعملك شوية حاجات من تصميمي تبعا ههههههههه انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 68870 انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 68870

قبل اى حاجة انا عايز الكل

يرررررررررقص دة احلى عيد ميلاد فى المنتدى

ألف . . . ألف . . . ألف مبررررررررررررررووووووووووووووووووك ! انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Ura1

انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Ab8انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Ab8

و إن شاء الله يستمر بنعمة ربنا علينا

أسمحولي بتقديم هذه الحفلة بهذه المناسبة العظيمة .

انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 20
انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 10E3E4~1105انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 10E3E4~1105انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 10E3E4~1105 انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 36_3_2
انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 223seانهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 36_1_21

انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Birthday001

انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Birthday003 انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Birthday004

انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Birthday005
انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Birthday009
انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Birthday012 انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Birthday019 انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Birthday020 انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Birthday022 انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Birthday024 انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Birthday026 انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 N011h انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 134br انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 135b انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 025br انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 026br انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 027br انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 035br

انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 07انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 07انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 07انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 07انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 07انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 07انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 07

انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Birthday005

عيد ميلاد سعيد وعقبال ملييوم سنه

دة الاول الاحتفال بعيد الميلاد

طبعا كلنا عارفين اى عيد ميلاد لازم نعلق فية الزينه والتورت بقا وانتو فاهمين الباقي

يلا تعالو معايا وانا هعيشكم اللحظة ههههههههههههه انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 87523

بس لو حد دخل من غير هديه هجيبلو نجاتى عشان ينفخ البلالين هههههههههه انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 945263

احلى شجرة كريسماس اعتقد انها واخدة دور الشموع بس بتستهبل ال يعنى هتضحك علينا وتفهمنا انها شمعه ههههههههههه

بس على مين

انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 200812201335310.%D8%B4%D8%AC%D8%B1%D8%A9%20%D8%B9%D9%8A%D8%AF%20%D8%A7%D9%84%D9%85%D9%8A%D9%84%D8%A7%D8%AF

مهما كانت منورة لازم الشمع لاحلى عروسة انهاردة فى المنتدى

ايون ايون عيد ميلاد يعنى عروسة المنتدى

انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 F_3647m_3a1d07c

دلوقت اتمني امنية وطفي الشمع وقولي اية الامنية الي اتمنيتيها ^^ انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Gooood

انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 F_m_887d4d3

ها طفينا الشمع واتمنيتي امنيه صح ؟؟

جة بقا دور التورته

صنع ايدية وحياه عنيه هههههههههههههه انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 931201

انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 018br

انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 F_m_dd5c683

الهدايا
انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 F_815159m_9d68474

والتانية

انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 F_untitledm_9eca095

استنووووووووونى متمشووووش راجعلكم تانى

انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 1286 انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 1286
https://romance-magroo7.yoo7.com

كاتب الموضوعرسالة
Mr.Hany
ĦД№n → Admin

ĦД№n → Admin

مُساهمةموضوع: رد: انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom   انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Emptyالأربعاء ديسمبر 09, 2009 3:07 pm

هههههههههههههههه اهو انتى قولتى انك لسة بالبيجامة

يا ناس ياهوووووووو اشهدووووو

هى اعترفت اهى

وجبتها من شعرها هع هع هع

انا حمش انا ددع ورقصنى يا ددع ههههههههههههههههه

تلات تلاف طوبة وعربية رمل تيراارررم

ال فرصة ال فيش فرررررررص

مع هانى مش هتقدر تغمض عنيك ههههههههههههههه
انا النادرة وهو الصديق

إلـٌ‘ـمـٌ‘ـشـٌ‘ـرف إلـٌ‘ـعـٌ‘ـآم
انا النادرة وهو الصديق

السمك
الكلب
• تـآريـخ إلـتـسـجـيـل : 24/09/2009
• تـــآريــخ إلـمـيــلآد : 07/03/1982
• عــــدد إلــرســآيـــل : 5383
• إلـــعـــمـــــــــــــــر : 42
• تــقــيـيـم إلـعـضـــو : 16143
• إلـسـمـعــــــــــــــــه : 4
• إلــحـــــــآلـــــــــــــة : انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 User_offline
• إلــــمـــهـــنــــــــــــه : انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Collec10
• هـــــوآيــــتــــى : انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Readin10
• مـــزآجــك إلـــيــــوم : انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 110
• إعـتـرآضــــــــــــــآت : انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 880349
انثى
انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Saudi_aC
• إلآوســــــمــــــــــــــه : وسام الادارى المميز
• مـشـآركـه سـيـئـــــــه   انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Report

مُساهمةموضوع: رد: انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom   انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Emptyالأربعاء ديسمبر 09, 2009 7:14 pm

هنون ملكش دعوه بمزتى وسيب شعرها ياض

انت فاهم بلاش اتكلم لانى لو اتكلمت هقول كلام كبييييييير

وانتى ازى تقبليه كده بالبجامه هااااااااااااااااااا

وانا اغنيه هبطه والاغنيه دى ايه كلاسيكى يلهوى عليك

بس شوفتو جرين كانت اكله عدس وبصل وملفوفه بالحاف

يا جماله يا جماله

ا
nana njom
قـٌ‘ـمـٌ‘ـر 14 لـلـمـٌ‘ـنـٌ‘ـتـٌ‘ـدى
nana njom

القوس
الثور
• تـآريـخ إلـتـسـجـيـل : 04/10/2008
• تـــآريــخ إلـمـيــلآد : 08/12/1985
• عــــدد إلــرســآيـــل : 9293
• إلـــعـــمـــــــــــــــر : 38
• تــقــيـيـم إلـعـضـــو : 21146
• إلـسـمـعــــــــــــــــه : 20
• إلــحـــــــآلـــــــــــــة : انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 User_online
• إلــــمـــهـــنــــــــــــه : انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Collec10
• هـــــوآيــــتــــى : انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Travel10
• مـــزآجــك إلـــيــــوم : ارق بنت
• إلــمـســتـــــــــــــوى : انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Reputation_pos
انثى
• إلآوســــــمــــــــــــــه : جائزة تقديرية

مُساهمةموضوع: رد: انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom   انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Emptyالأربعاء ديسمبر 09, 2009 10:42 pm

يسلموووووو جرين وانتى طيبه ياقمر ميرسى اوى منوره العيد ميلاد بجد

ويسلموووووو رومانسيه حبيبه قلبى اللى ديما مظبطانى هنا وفى كرسى الاعتراف

وانتى بخير ياقمر ومن غير هدايا ولا حاجه كفايه قولتيلى كل سنه وانتى طيبه تسلميلى يارب

ايه ياهانى الاغانى الغريبه اللى بتغنيها انا العيد ميلاد ده مافيش اغنيه عرفتها ده بقى فولكلور

عموما ميرسى يا عم روتانا سنيما
Mr.Hany
ĦД№n → Admin

ĦД№n → Admin
Mr.Hany

العذراء
الماعز
• إلــــمـــهـــنــــــــــــه : انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Politi10
• هـــــوآيــــتــــى : انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Writin10
• مـــزآجــك إلـــيــــوم : انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 MxF99582
ذكر
• إلآوســــــمــــــــــــــه : انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 16081516

مُساهمةموضوع: رد: انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom   انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Emptyالأربعاء ديسمبر 09, 2009 11:46 pm

هههههههههههههههههههههههههه نانا بتقولى جرين اكلة عدس وبصل ومدياها على اللحاف ونايمة ههههههههههه

البت دى ريحه رجلها معفنة اوى على فكرة هههههههههههههههههههههههه

بحاول استحمل كل ما اكلمها لكن هعمل اية بقا نصيب ههههههههههههههههههههه

اللى مصبر الوحش على الجحششششششششش هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

اما انتى يا نانا ماشي انا بشدلمك العيال من شعرهم عشان ييجو

وجبت البت رورو وهى لسة قايمة من السرير وعنيها معمصين وريحتها يعلم بيها ربنا وفى الاخر تقولى مش عايزة منك هديه

ولا وربنا انا غلطانلك يا شيخه ههههههههههههههههههههه

ماشي يا ست روتانا زمان

لالا مولتى افلام هههههههههههههههههههه

كل سنة وانتى طيبة يا مزة ههههههههه
انا النادرة وهو الصديق

انا النادرة وهو الصديق

السمك
الكلب
• إلــحـــــــآلـــــــــــــة : انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 User_offline
• هـــــوآيــــتــــى : انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Readin10
• مـــزآجــك إلـــيــــوم : انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 110
انثى

مُساهمةموضوع: رد: انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom   انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Emptyالخميس ديسمبر 10, 2009 2:20 am

انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 67171 هههههههههههههههههههههههههههههه

هنون انا بقولك ملكش دعوه بمزتى غلطش انا

ال مولتى افلام ال

دانا كل القنوات الفضايئه

المهم استنى جايبلكو اغنيه اخر حاااااااااااااااااجه

وسع يا عم هههههههههههههههههههههههه

على الديجى يالا

انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 67171 انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 67171 انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 67171

كوكا كوكا كوكا كوكا كوكا كوكا

جوجوجو جو جو كوكا كوكا

ليلي ليلي ليلي ليلي ليلي ليلي ليلي ليلي ليل

صحاب السوء ضحكوا عليا وغرقوني لفولي حاجة بني وشربوني حسيت احساس غريب

معرفش مالي مبقيتش عارف يميني من شمالي الدنيا

ابدات لف بيا قولولي جرالي

قولولي جرالي

قولولي ايه جرالي

انا شارب سيجارة بني بني بني حاسس اني دماغي بتاكلني

انا شارب سيجارة بني حاسس اني دماغي بتاكلني

قاعد ف الحارة بسقط بسقط بسقط

والغسيل عمال بينقط

والشارع اللي ورايا ادامي

الشارع اللي ورايا ادامي

والكلام ع طول ف لساني

والكلام ع طول ف لساني باجي اتكلم بتلخبط

يا عم ولع ولع يا سيدي ولع زلع

يا عم ولع ولع

ك ك ك ك كوكا ك كوكا

كوكا كوكا كوكا كوكا كوكا

جو جو جو جو جو جو جو جو

ولع وبان

شربت سيجارة تانية نسيتني ف اسمي ف ثانية

شربت سيجارة تانية نستني اسمي

شربت سيجارة تانية نستني اسمي ف ثانية

وسالت وسالت سالت سالت

سالت ع باب بيتنا قالولي مش حتتنا

سالت ع باب بيتنا قالولي

وسالت ع باب بيتنا قالولي دي مش حتتنا

شالوني .....روحوني

شالوني .......روحوني

شالوني و روحوني

ياريتهم ما شاربوني

دوخوني تعبوني

دوخوني تعبوني

يا عم ولع ولع يا سيدي ولع ولع

يا عم ولع ولع يا سيدي ولع ولع

كوكا كوكا كوكا كوكا كوكا كوكا كوكا

جو جو جو جو جو جو جو جو

ولع وبااان

دي اخرة الحكاية متعملوهاش معايا

دي اخرة الحكاية متعملوهاش

دي اخرة الحكاية متعملوهاش معايا

سيبوني اعيش حياتي فايق لاي حكاية

سيبوني اعيش حياتي فايق لاي حكاية

مش هشرب

اهاااا

مش هشرب

مش هشرب بني تاني ولا هعرف شكله تاني

مش هشرب بني تاني و ولا هعرف شكله تاني

يا عم ولع ولع ولع

يا سيدي ولع ولع ولع

كوكا كوكا كوكا كوكا كوكا كوكا كوكا كوكا

جو جو جو جو جو جو جو جو جو

يا عم ولع ولع

يا سيدي ولع ولع
medo_83

انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 31_1243526810
medo_83

الاسد
الخنزير
• تـآريـخ إلـتـسـجـيـل : 30/01/2009
• تـــآريــخ إلـمـيــلآد : 10/08/1983
• عــــدد إلــرســآيـــل : 891
• إلـــعـــمـــــــــــــــر : 40
• تــقــيـيـم إلـعـضـــو : 12073
• إلـسـمـعــــــــــــــــه : 0
• إلــــمـــهـــنــــــــــــه : انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Progra10
• هـــــوآيــــتــــى : انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Sports10
• مـــزآجــك إلـــيــــوم : انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 3_adeb10
• إعـتـرآضــــــــــــــآت : انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Lol
ذكر
انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 QatarC
• إلآوســــــمــــــــــــــه : انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 4

مُساهمةموضوع: رد: انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom   انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Emptyالخميس ديسمبر 10, 2009 6:46 am

ايه ده انا مكنتش موجود

كل تنه وانتى طيبه يا نونا اقصد كل سنه مش تنه اصل سنتى انكسرت

هههههههههههههههههههههههههههههه

كل سنه وانتى طيبه النهارده عاملك مفاجأه بئه جامده اخر حاجه

انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 JdhCity-5c9ba41a4d

المهم بئه

هنقولك عقبال مليييييييييييييييييييييييييار سنه يا نونا

هنقولك اغنيه

يا بسله وجزرك اصفر يا بسله يا بسله يا بسله

وجزرك اصفر يا بسله يا بسله

يا تخين يا رفيع يا بتنجان يا بتنجان

تر ترترترترترترى

يا تخين يا رفيع يا بتنجان يا بتنجان

الله اكبر قشر وقور الله اكبر قشر وقور

وقول يارب اللحمه تكتر

للللللللللللللللللللللللللوى

انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 812000

انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Zanahorias

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

يالله بئه كل جزر وانتى طيبه اقصد كل سنه وانتى طيبه

Mr.Hany
ĦД№n → Admin

ĦД№n → Admin
Mr.Hany

العذراء
الماعز
ذكر

مُساهمةموضوع: رد: انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom   انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Emptyالخميس ديسمبر 10, 2009 9:34 am

هههههههههههههههههه نانا سجارة بنى حاسس ان دماغى بتاكلنى والشارع اللى ورايا قدامى

وجوجوجوجوجوجوجو هرقص معاكى انا هههههههههههههههه

انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 67171

ميدو هههههههههههههههههه لالاسف مش عارفين موسيقي الاغنية بس بجد ياجماعه روعة الااغنية والموسيقي بتاعت البسلة والجزر دى هههههههههههههههههه

عارفين على اغنية اية النصر بتاعت عبد الحليم بتاعت الله اكبر النصر معرفش اية كدة ه

انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 68870
siham
عـ‘ـضـو مـؤسـٌ‘ـس
عـ‘ـضـو مـؤسـٌ‘ـس
siham

الجدي
النمر
• تـآريـخ إلـتـسـجـيـل : 18/09/2008
• تـــآريــخ إلـمـيــلآد : 19/01/1987
• عــــدد إلــرســآيـــل : 3863
• إلـــعـــمـــــــــــــــر : 37
• تــقــيـيـم إلـعـضـــو : 15884
• إلـسـمـعــــــــــــــــه : 5
• إلــــمـــهـــنــــــــــــه : انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Studen10
• هـــــوآيــــتــــى : انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Swimmi10
• مـــزآجــك إلـــيــــوم : انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 710
انثى
انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 MoroccoC
• إلآوســــــمــــــــــــــه : انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 4

مُساهمةموضوع: رد: انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom   انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Emptyالخميس ديسمبر 10, 2009 8:09 pm

كل سنه ونتي طيبه
وعقبان 10000000 سنه انشاء لله يا احله نانا
آ اسفه على تاخير كنت عند لكوفير و اخرني
يلهوي نسيت الهديه اروح اجبها ورجع
نانا الف الف مبروك
nana njom
nana njom

القوس
الثور
• هـــــوآيــــتــــى : انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Travel10
• إلــمـســتـــــــــــــوى : انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Reputation_pos
انثى

مُساهمةموضوع: رد: انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom   انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Emptyالخميس ديسمبر 10, 2009 11:18 pm

يسلمووووو ميدوووو وانت طيب يارب ربنا يخليك وميرسى بجد

على شوربه الخضار اللى انت عاملها دى ميرسى الك كتير

اما انتى بقى يانادره ارحمينى شويه من الاغانى بتعتك دى انتى محسسانى بجد

انى عامله عيد ميلادى فى حاره بصى ياحبيبتى مش هاحرمك من الغنى

معاكى المايك غنى بس بلاش الاغانى دىىى بدل ما امسكك واربطك على كرسى

ومش هاكلك كمان من التورته حاجه

وسهام حبيبتىىىىىىى وحشتينىى اووووووى بجد وانتى طيبه ياعمرى ربنا يخليكى ليا

ولا يهمك التأخير المهم انك نورتى تسلميلى يارب

siham
عـ‘ـضـو مـؤسـٌ‘ـس
عـ‘ـضـو مـؤسـٌ‘ـس
siham

الجدي
النمر
• تـآريـخ إلـتـسـجـيـل : 18/09/2008
• تـــآريــخ إلـمـيــلآد : 19/01/1987
• عــــدد إلــرســآيـــل : 3863
• إلـــعـــمـــــــــــــــر : 37
• تــقــيـيـم إلـعـضـــو : 15884
• إلــــمـــهـــنــــــــــــه : انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Studen10
• هـــــوآيــــتــــى : انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Swimmi10
• مـــزآجــك إلـــيــــوم : انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 710
انثى
انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 MoroccoC

مُساهمةموضوع: رد: انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom   انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Emptyالخميس ديسمبر 10, 2009 11:55 pm

ونتي وحشاني اكثرولله انا رجعت وجبت الهدايا اتفظلي حببتي
معلش انتي تستهلي ادنيا كلها عقبان مليون سنه
ياقمر

انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 031118
انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 FG030_L

انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 2566-amazon
انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Www.9or.cc%20-hd-%20(29)
انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Box
انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 8724e16e0c
انا النادرة وهو الصديق

انا النادرة وهو الصديق

السمك
الكلب
انثى

مُساهمةموضوع: رد: انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom   انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Emptyالجمعة ديسمبر 11, 2009 1:47 am

هههههههههههههههههههههه

طب اعمل ايه ده السعد الصغير

مش ده مطرب الجيل انا خلاص مش هتكلم تانى

انا هسكت اهو خلاص خلاص

بس الاغنيه عجبت هنون

خلا ص خلاص هسكت اهو بس ادينى حته من التورته

بجد بضحك معاكى يا نونه يا حبيبتى

كل سنه وانتى طيبه يا قمررررررررررررررر
M!$ DNDNA
إلـٌ‘ـمـٌ‘ـديـٌ‘ـر إلـٌ‘ـعـٌ‘ـآم
إلـٌ‘ـمـٌ‘ـديـٌ‘ـر  إلـٌ‘ـعـٌ‘ـآم
M!$ DNDNA

الميزان
الثور
• تـآريـخ إلـتـسـجـيـل : 08/09/2008
• تـــآريــخ إلـمـيــلآد : 01/10/1985
• عــــدد إلــرســآيـــل : 3392
• تــقــيـيـم إلـعـضـــو : 15443
• إلــــمـــهـــنــــــــــــه : انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Pharma10
• مـــزآجــك إلـــيــــوم : انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 3had20
• الموقع الذى اتيت منه الينا RoMaNcE MaGrOoO7
انثى
• إلآوســــــمــــــــــــــه : انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 12

مُساهمةموضوع: رد: انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom   انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Emptyالجمعة ديسمبر 11, 2009 11:48 pm

حبيبه قلبى كل سنة وانتى طيبة وهابي بيرث داى

استنونى راجعة بالهديه

اوعو حد يقطع انا جاية
nana njom
nana njom

القوس
الثور
انثى

مُساهمةموضوع: رد: انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom   انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Emptyالسبت ديسمبر 12, 2009 8:40 pm

يسلمووووووو سهام ميرسى على الهدايا بتجنن ذوقك كتير حلو

الله مايحرمنى منك ابدا

ههههههههه ماتخافى ياتادره راح اعطيكى قطعه جاتوه

يسلمووو نادره بجد عامله شغل فى العيد ميلاد جامد

حبيبه قلبىىىىىىىىىىىى من جوه دندنه وانتى طيبه ياحبيبتى

نورتىىى العيد ميلاد بجد ياقمر
ثمن الخيانه خيانه

ثمن الخيانه خيانه

الجدي
الفأر
• تـآريـخ إلـتـسـجـيـل : 07/06/2009
• تـــآريــخ إلـمـيــلآد : 01/01/1985
• عــــدد إلــرســآيـــل : 805
• إلـــعـــمـــــــــــــــر : 39
• تــقــيـيـم إلـعـضـــو : 11723
• إلـسـمـعــــــــــــــــه : 1
• إلــــمـــهـــنــــــــــــه : انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Counse10
• مـــزآجــك إلـــيــــوم : انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 510
انثى

مُساهمةموضوع: رد: انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom   انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Emptyالأحد ديسمبر 13, 2009 6:49 am

انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Imageانهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Imageانهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Imageانهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Imageانهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Image

كل سنة وانتى طيبة نانا وعقبال 100000 سنة

جت متاخر منى معلش ماكنتش بدخل بس انا عملت حسابي وانا جاية اول معرفت يا سكرة

كلكم جبتو التورت والحلويات والهدايا

ونسيتكم مين اللى هيقدمهالنا اكيد مش العروسة نانا ولازم يكون فى حد يقدملنا كل الكلام دة

انا جبتهم وانا جاية

اتفضلو معانا

انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 6_166انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 6_166

انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 980101-783

انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 980101-784
انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 980101-770

انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 980101-775

انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 980101-780

انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 980101-751

انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 980101-752

اما دى فانا عملاهالك بايدية الاتنين

انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Imageانهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Imageانهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Imageانهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Image

انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Gallery-cake-birthday-fruit-7

انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 315993

انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 315270

انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 315232

انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 314985

انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 311955

كلو صنع ايدية وحيات عنيه

كل سنة وانتى طيبة حببتى

انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Lakii_sarah_tahya

انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Aidy_logobagoury

nana njom
nana njom

القوس
الثور
انثى

مُساهمةموضوع: رد: انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom   انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Emptyالإثنين ديسمبر 14, 2009 4:04 am

ميرسى ياثمن على حضورك وانتى طيبه ياقمر

وتسلم صنع ايديكى ربنا يخليكى منوره
Mr.Hany
ĦД№n → Admin

ĦД№n → Admin
Mr.Hany

العذراء
الماعز
ذكر

مُساهمةموضوع: رد: انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom   انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Emptyالإثنين ديسمبر 14, 2009 1:37 pm

اية يا ثمن الشغل دة

دة انتى عملتى شغل اكتر منى فى الموضوع دة هههههههههههههههههههههههههههههه

كل سنة وانتى طيبة يا عسل

وعقبالك يارب
RoMaNs ToP

انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Wsm4
RoMaNs ToP

الاسد
القط
• تـآريـخ إلـتـسـجـيـل : 29/03/2009
• تـــآريــخ إلـمـيــلآد : 20/08/1987
• عــــدد إلــرســآيـــل : 2911
• إلـــعـــمـــــــــــــــر : 36
• تــقــيـيـم إلـعـضـــو : 15100
• مـــزآجــك إلـــيــــوم : انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 3410
ذكر

مُساهمةموضوع: رد: انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom   انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Emptyالأحد ديسمبر 27, 2009 1:38 pm

السلام عليكم ورجمة الله وبركتة

اسف اني جاي متاخر عليكم

المهم اني لحقت الشمع

ههههههههههه

كل سنة وانتي طيب نانا عقبل مليار سنة يا رب
وتحققيقي كل الي بتحلمي بيا السنة دية يا رب
http://www.doroubna.com
medo_83

medo_83

الاسد
الخنزير
• تـآريـخ إلـتـسـجـيـل : 30/01/2009
• تـــآريــخ إلـمـيــلآد : 10/08/1983
• عــــدد إلــرســآيـــل : 891
• إلـــعـــمـــــــــــــــر : 40
• تــقــيـيـم إلـعـضـــو : 12073
• إلـسـمـعــــــــــــــــه : 0
• إلــــمـــهـــنــــــــــــه : انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Progra10
• هـــــوآيــــتــــى : انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Sports10
• مـــزآجــك إلـــيــــوم : انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 3_adeb10
• إعـتـرآضــــــــــــــآت : انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Lol
ذكر
انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 QatarC

مُساهمةموضوع: رد: انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom   انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Emptyالثلاثاء ديسمبر 29, 2009 10:33 am

الظاهر عليا فاتنى كتير اوى بعد الحلويات

هو انتم عملتم حفله من غير ما تقوليلى يا نونا لالالالا

انا زعلان لالالا اوعى تصالحينى

ولا اقولك خلاص عشان خاطرك انتى بس

مبزعلش من اخواتى الحلوين

ههههههههههه
nana njom
nana njom

القوس
الثور
انثى

مُساهمةموضوع: رد: انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom   انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Emptyالثلاثاء ديسمبر 29, 2009 8:51 pm

وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته

يسلمووو تامر ولا يهمك المهم انك اجيت ميرسى الك بجد منور العيد ميلاد
nana njom
nana njom

القوس
الثور
انثى

مُساهمةموضوع: رد: انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom   انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Emptyالثلاثاء ديسمبر 29, 2009 9:03 pm

ههههههه لا ياميدو محدش يقدر على زعلك بس ماتخافش مش فاتك حاجه

هو بس انت بعد ما غنيت فى العيد ميلاد البسله والجزر بتوعك دول صوتك تعبك شويه

روحت تشرب حاجه سخنه معرفش ايه اللى اخرك

المهم اديك لحقت العيد ميلاد بردو قبل ما يخلص

منوررررين ياجمااااااااعه
Mr.Hany
ĦД№n → Admin

ĦД№n → Admin
Mr.Hany

العذراء
الماعز
ذكر

مُساهمةموضوع: رد: انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom   انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom - صفحة 2 Emptyالإثنين يناير 18, 2010 12:27 pm

ههههههههههههه يعنى هنطفي التورته ولا اية النظام هههههههههههه

ماشي ياستى واللى جايين متاخرين دول

فين هداياااااااااااهم

ههههههههههههههههه

يلا يابنى منك ليه هاتو الهديه للعروسة بتاعت الفرح انهاردة ههههههههههههههههه

مبروك نانا

كل سنة وانتى بخير

انهاردة عيد ميلاد اجمل مافى المنتدى nana njom
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
 مواضيع مماثلة
-