l.ιlιlι.lι رِوِمـٌ‘ـ~ـأنـٌ‘ـ~ـس مـٌ‘ـ~ــجـٌ‘ـ~ـروح ιl.ιlιl
اخترق اي جهاز او بريد بغمضة عين شرح بالصور 369147
اخترق اي جهاز او بريد بغمضة عين شرح بالصور 945263آهـٌ‘ـلآ وسـٌ‘ـهـٌ‘ـلآ بـكـم فـى مـنـتـديـآت

اخترق اي جهاز او بريد بغمضة عين شرح بالصور Star2اخترق اي جهاز او بريد بغمضة عين شرح بالصور Star2رومـٌ‘ـآنـٌ‘ــس مـٌ‘ــجـٌ‘ــروح اخترق اي جهاز او بريد بغمضة عين شرح بالصور Star2اخترق اي جهاز او بريد بغمضة عين شرح بالصور Star2
اخترق اي جهاز او بريد بغمضة عين شرح بالصور Star2رجـآء عـمـل عـضـويـه مـعـنـآ آخـىاخترق اي جهاز او بريد بغمضة عين شرح بالصور Star2 إلـزآئـراخترق اي جهاز او بريد بغمضة عين شرح بالصور Star2 / آخـتـى اخترق اي جهاز او بريد بغمضة عين شرح بالصور Star2آلـزآئـرة
ثـم عـلـيـكـ اخترق اي جهاز او بريد بغمضة عين شرح بالصور Star2بـتـنـشـيـطاخترق اي جهاز او بريد بغمضة عين شرح بالصور Star2 إشـتـرآكـك مـعـنـآ
عـن طـريـقاخترق اي جهاز او بريد بغمضة عين شرح بالصور Star2 إلإيـمـيـلاخترق اي جهاز او بريد بغمضة عين شرح بالصور Star2 إلـخـآص بـك
يـدآ بـيـد نـسـعـى لـرقـى إلـمـنـتـدى
اخترق اي جهاز او بريد بغمضة عين شرح بالصور Star2رجـآءاخترق اي جهاز او بريد بغمضة عين شرح بالصور Star2 إلـضـغـط هـنـآ
اخترق اي جهاز او بريد بغمضة عين شرح بالصور 931201
اخترق اي جهاز او بريد بغمضة عين شرح بالصور 369147
اخترق اي جهاز او بريد بغمضة عين شرح بالصور 945263آهـٌ‘ـلآ وسـٌ‘ـهـٌ‘ـلآ بـكـم فـى مـنـتـديـآت

اخترق اي جهاز او بريد بغمضة عين شرح بالصور Star2اخترق اي جهاز او بريد بغمضة عين شرح بالصور Star2رومـٌ‘ـآنـٌ‘ــس مـٌ‘ــجـٌ‘ــروح اخترق اي جهاز او بريد بغمضة عين شرح بالصور Star2اخترق اي جهاز او بريد بغمضة عين شرح بالصور Star2
اخترق اي جهاز او بريد بغمضة عين شرح بالصور Star2رجـآء عـمـل عـضـويـه مـعـنـآ آخـىاخترق اي جهاز او بريد بغمضة عين شرح بالصور Star2 إلـزآئـراخترق اي جهاز او بريد بغمضة عين شرح بالصور Star2 / آخـتـى اخترق اي جهاز او بريد بغمضة عين شرح بالصور Star2آلـزآئـرة
ثـم عـلـيـكـ اخترق اي جهاز او بريد بغمضة عين شرح بالصور Star2بـتـنـشـيـطاخترق اي جهاز او بريد بغمضة عين شرح بالصور Star2 إشـتـرآكـك مـعـنـآ
عـن طـريـقاخترق اي جهاز او بريد بغمضة عين شرح بالصور Star2 إلإيـمـيـلاخترق اي جهاز او بريد بغمضة عين شرح بالصور Star2 إلـخـآص بـك
يـدآ بـيـد نـسـعـى لـرقـى إلـمـنـتـدى
اخترق اي جهاز او بريد بغمضة عين شرح بالصور Star2رجـآءاخترق اي جهاز او بريد بغمضة عين شرح بالصور Star2 إلـضـغـط هـنـآ
اخترق اي جهاز او بريد بغمضة عين شرح بالصور 931201
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

(ثـقـأفه - آخـبـآر - فـن - آخـر صـيحـآت آلـمـوضـه - ألـشـعـر وآلآدب - إسـلآمـيـآت - حـوآرآت جـآده وشـيـقـه - آغـآنـى مـنـآسـبـآت - آفـلآم عـآلـمـيـه - مـسـرحـيـآت) سـتـجـد مـعـنـآ كـل مـآ تـتـمـنـآه

الرئيسيةكود استايل مجلهمجله المنتدىأحدث الصورالتسجيـلدخولالتسجيلFacebook

اخترق اي جهاز او بريد بغمضة عين شرح بالصور

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Mr.Hany
ĦД№n → Admin

ĦД№n → Admin
Mr.Hany

العذراء
الماعز
• تـآريـخ إلـتـسـجـيـل : 21/08/2008
• تـــآريــخ إلـمـيــلآد : 08/09/1979
• عــــدد إلــرســآيـــل : 20182
• إلـــعـــمـــــــــــــــر : 44
• تــقــيـيـم إلـعـضـــو : 33026
• إلـسـمـعــــــــــــــــه : 40
• إلــحـــــــآلـــــــــــــة : اخترق اي جهاز او بريد بغمضة عين شرح بالصور User_online
• إلــــمـــهـــنــــــــــــه : اخترق اي جهاز او بريد بغمضة عين شرح بالصور Politi10
• هـــــوآيــــتــــى : اخترق اي جهاز او بريد بغمضة عين شرح بالصور Writin10
• مـــزآجــك إلـــيــــوم : اخترق اي جهاز او بريد بغمضة عين شرح بالصور MxF99582
• إعـتـرآضــــــــــــــآت : اخترق اي جهاز او بريد بغمضة عين شرح بالصور 880349
• الموقع الذى اتيت منه الينا مـؤسـسِ مـوقـع رومـآنـس مـجُـروح
ذكر
اخترق اي جهاز او بريد بغمضة عين شرح بالصور Egypt_10
• إلآوســــــمــــــــــــــه : اخترق اي جهاز او بريد بغمضة عين شرح بالصور 16081516
• مـشـآركـه سـيـئـــــــه   اخترق اي جهاز او بريد بغمضة عين شرح بالصور Report

اخترق اي جهاز او بريد بغمضة عين شرح بالصور Empty
مُساهمةموضوع: اخترق اي جهاز او بريد بغمضة عين شرح بالصور   اخترق اي جهاز او بريد بغمضة عين شرح بالصور Emptyالأربعاء مايو 27, 2009 4:57 am

اخترق اي جهاز او بريد بغمضة عين شرح بالصور Icon1 اخترق اي جهاز او بريد بغمضة عين شرح بالصور

بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اعضاء المنتدي الكرام انا اخوكم في الله

بسم الله الرحمن الرحيم ابدء....

وهذا الموضوع انا حبيت احطه بسبب كثرة طلبات الاعضاء علي هذا الموضوع
لانه في اخر الاوقات كل شويه واحد يضيفني علي الاميل ويقولي اسرقلي بريد علمني اختراق البريد

الي اخره .......

باذن الله موضوع اليوم هيغنيك عن السؤال

وهو موضوع اتمني انكم تفهموه لانكم اذا فهمتوه هتقوم ثوره لووووووول

باذن الله موضوعنا اليوم هو عن كيفية ارسال رابط موقع للضحيه وبمجرد ضغطه عليه يتفتح سرفرك في جهازه وباكثر من طريقه

يعني انا لما كتبت قبل كده موضوع السر الذي سيحدث انقلاب في عالم الاختراق

وقبل ما اي احد يقول اي كلمة انا اقسم بالله العظيم انه انافيروس هيما كاتب هذا الموضوع الاصلي كلمة كلمة وحرف حرف

والموضوع انتشر في منتديات كتيرة وباسماء ناس اخري سرقوا مني الموضوع

المهم ده مش موضوعنا ......

كانت فكرة هذا الموضوع كيف تجعل باتش برنامج البرورات او اي برنامج اختراق علي شكل رابط لما ترسله للضحيه بمجرد ان يضغط عليه ينفتح الباتش في جهازه وتخترقه

وموضوع انهارده باذن الله هيكون قريب من الموضوع السابق بس بطريقه افضل لانه في اعضاء كتير واجهتهم مشاكل كتير في تنفيذ الطريقه السابقه اما اليوم باذن الله فموضوعنا مش هيكون صعب علي حد والجميع هينفذوة بسهوله باذن الله طيب تابع معايا كده يا برنس وشوف

الادوات المستخدمه في هذا الموضوع

1:برنامج اختراق لتكوين باتشه و داونلودر..و باذن الله ساشرح علي البرورات
2:برنامج تشفير باتشات قوي وافضل انه يكون mole box
3:برنامج تحويل السرفر او الباتش الي اكواد html
4:مساحه مجانيه او موقع مجاني باذن الله ساشرح علي موقع جيران لانه عربي وسهل ويسمح باستخدام اكواد الهتمل
طيب انت هتقولي وانا اجيب ده كله منين اقولك عيب عليك تقول كلمه زي دي يعني انا عامل الدرس ده كله وهنسي الروابط اقرء الشرح الاول والروابط في اخر الموضوع

طيب نبدا علي بركة الله
انا باذن الله هشرح انهارده علي سرفر و دونلودر البرورات
طيب تابع معايا كده بعد ما تكون السرفر لبرنامج البرورات
تضغط علي كلمة تكوين ثم تكوين داونلودر البرورات
شوف كده معايا
اخترق اي جهاز او بريد بغمضة عين شرح بالصور 2c0367c9d1
وبعدين

اخترق اي جهاز او بريد بغمضة عين شرح بالصور 78e5bc51bf

وبعدين تضغط علي كلمة تكوين .........

طيب احنا دلوقت عملنا سرفر و داونلودر البرورات طيب تابع معايا كده يا برنس

اخترق اي جهاز او بريد بغمضة عين شرح بالصور 73aaf3c50a

طيب تعالي معايا كده نشوف حجم الدونلودر هيبقي قد ايه

اخترق اي جهاز او بريد بغمضة عين شرح بالصور 096e6977ce

طيب احنا دلوقت عاوزين نشفر الدونلودر علشان يبقي مشفر عن جميع الحمايات ... اقولك اوك انا هشرحلك علي برنامج mole box لانه الاقوي شوف معايا كده

اخترق اي جهاز او بريد بغمضة عين شرح بالصور 5ed4fcec7b

زي ما هو واضح قدامكم في الصورة ده برنامج المولي بوكس للتشفير .. طيب تابع معايا يا قلبوو

اخترق اي جهاز او بريد بغمضة عين شرح بالصور 69020cdfa3

زي ما احنا شايفين دي واجهت البرنامج ... طيب كيفية الاستخدام اضغط اولا علي كلمة Browse ثم!!!

اخترق اي جهاز او بريد بغمضة عين شرح بالصور 2dfe44e752

كما هو واضح بعد اختيار السرفر اضغط علي كلمة open لسحبه داخل البرنامج تابع يا حبوب

اخترق اي جهاز او بريد بغمضة عين شرح بالصور 36ebabec14

بعد سحب السرفر الي داخل البرنامج تقوم بالضغط علي كلمة pack to box ليتم التشفير

... شوف كده
شرح افضل
في خانة Executable تنقر فوق Browse و تختار الباتش المراد تشفيره, في الخانة الثانية Pack ** تنقر فوق Browse و تختار نفس الباتش لكن مع تغيير الإسم في الخانة. و أخيرا تنقر فوق Pack to Box . في النهاية و بعد تشفير الباتش تضغط فوق Close و حذار أن تنقر فوق Execute كي لا يُفتح الباتش في جهازك

شوف كده
اخترق اي جهاز او بريد بغمضة عين شرح بالصور 9eecc5b170

مبرووووك وبكده بقي عندك سرفر مشفر من جميع الحمايات .. طيب وايه الدليل اقولك الدليل اهو يا صاحبي شوف بالصور

اخترق اي جهاز او بريد بغمضة عين شرح بالصور 60a0083628

ده برنامج avg antivirus لم يكتشفه .... طيب انت مش عاجبك البرنامج ده عاوز العملاق اقولك اتفضل العملاق اهو......

اخترق اي جهاز او بريد بغمضة عين شرح بالصور 5137527a29

طيب دلوقت اصبح عندنا سرفر مشفر من جميع الحمايات واقولها وانا واثق......... طيب عاوزين نكمل الشرح بقي

باذن الله الخطوه الثالثه هي كيفية تحويل الباتش او السرفر الي صفحه ملغمه طيب تابع معايا كده .....

اخترق اي جهاز او بريد بغمضة عين شرح بالصور 4736ccc658

كما هو واضح امامكم هذا هو برنامج المحترف لصنع الصفحات الملغمه وكل ما عليك هو فتح البرنامج ثم

ضع رابط سرفرك وبعدين اضغط علي كلمة تكوين الصفحه شوف معايا كده .........

اخترق اي جهاز او بريد بغمضة عين شرح بالصور 8bb6195eac

طيب تابع معايا تكوين الصفحه الملغومه .........

اخترق اي جهاز او بريد بغمضة عين شرح بالصور 927d2f667f

مبروووك يا قلبو تم تكوين الصفحه الملغمه بنجاح وبكده اصبح عندك صفحه ملغمه مشفره عن جميع الحمايات...

طيب تفتكر ان الدرس وقف هنا اقولك لا طبعا لسه فاضل في الدرس كتير بس انت تابع ومتزهقش علشان تفهم كويس.........

طيب الخطوه الجايه هي الموقع او المساحه المجانيه وانا زي ما قلت هشرح علي موقع جيران لانه عربي وسهل الاستخدام وكمان بيسمح باكواد الهتمل طيب تابع معايا يا برنس

اولا ادخل الي الموقع
www.malware-site.www
بعد الدخول الي الموقع اضغط علي كلمة تسجيل شوف كده يا برنس
اخترق اي جهاز او بريد بغمضة عين شرح بالصور 44e255e40c
طيب بعد ما ضغط علي كلمة تسجيل ستاتي لك صفحة اكمال البيانات كما هو موضح بالصورة

اخترق اي جهاز او بريد بغمضة عين شرح بالصور 9ec11d2775

ودي بقي تكملة البيانات شوف كده يا صاحبي

اخترق اي جهاز او بريد بغمضة عين شرح بالصور E5d676e0dd

مبروووك بكده اصبح عندك موقع او مساحه مجانيه علشان ترفع عليها الصفحه الملغمه اسف قصدي علشان ترفع عليها اللي بالي بالك لوووووووووول.... اعذروني انا عارف اني مكملتش ازاي تجيب الاستايل وتركب الباقي

طيب انت كده خلصت اشتراكك وبعدين هيوصلك رساله علي اميلك لتفعيل الاشتراك

تروح لبريدك وتضغط علي الرساله وتفعل اشتراكك ودلوقت اصبح عندك موقع علي جيران جاهز للتلغيم باذن الله

طيب دلوقت مش فاضل غير اخر حاجه في درس اليوم وهي كيفية استخدام الصفحه الملغمه اقولك في طريقتين لاستخدامها

الاولي هو رفعها عن طريقع برنامج ال ftp الي الموقع او المساحه المجانيه التي تم حجزها

طيب والثانيه اقولك انك تاخذ هذا الكود وتضع رابط صفحتك الملغومه به ثم تضعه في موقعك او مساحتك المجانيه وبمجرد دخول الضحيه الي موقعك سيتم تحويل الرابط تلقائيا الي رابط الصفحه الملغومه

شوف كده

اخترق اي جهاز او بريد بغمضة عين شرح بالصور D6387f8446

زي ما هو واضح امامك بالصورة هذا هو الكود وكل ما عليك هو وضع رابط صفحتك الملغمه وانا هسهلها اكتر ..

يعني انت بعد ما عملت الصفحه الملغومه هترفعها علي موقع رفع ملفات زي مخزن او طقطق وبعد كده هيطلعلك رابط تنسخ الرابط وتوضعه في المكان المخصص له داخل الكود والمكان المخصص له محدد باللغه العربيه زي ما هو واضح

اعتقد انه كده مفهوم..........

طيب انا خلاص حطيت رابط موقعي ونسخت الكود وكله تمام وبعدين .........

مثلا انا عندي موقع اسمه
www.mysite.malware-site.www

هروح علي لوحة التحكم بتاعت موقعي ودي بدخلها من موقع جيران شوف معايا كده

اخترق اي جهاز او بريد بغمضة عين شرح بالصور 97728560e5

وبعد الدخول اضغط هنا
اخترق اي جهاز او بريد بغمضة عين شرح بالصور F3074ed4b4

ثم
اخترق اي جهاز او بريد بغمضة عين شرح بالصور 564ddd5064

الان انت في لوحة تحكم موقعك شوف

اخترق اي جهاز او بريد بغمضة عين شرح بالصور 6b2347ad12

الان ادخل وعدل في الصفحه الرئيسيه وضع الكود بتاعك وبكده اي شخص هيدخل موقعك علطول هيتحول الرابط بتاع موقعك الي رابط الصفحه الملغومه .......

طيب في حاجه تانيه انت ممكن تستخدم مساحه تانيه غير جيران وتجرب عليها بس انا طبعا مش هقدر اشرح حاجه تاني لاني بعمل في الشرح ده من 4 ايام لووووووووووووووووول والله صدق ....

طيب ممكن كمان تستخدم البرنامج ده

http://www.phroon.com/upload/file7/p...-289852380.zip

طيب ايه وظيفة البرنامج ده اقولك وظيفته انه يحول سرفرك الي اكواد هتمل تستطيع انك تستخدمها في موقعك ايضا كما شرحنا سابقا ولحفظ الحقوق تم تحميل البرنامج من بيت الهكر والكاتب الليث الابيض 666

ودلوقت بقي عندك 3 طرق وهما برنامج الاف تي بي ... والكود... والبرنامج اللي يحول سرفرك الي كود هتمل

طيب في اي حد سال نفسه هو اتعلم ايه من الدرس ده دلوقت .... اقولك انا

كيفية انشاء سرفر وداونلودر البرورات + كيفية تشفير سرفر البرورات ضد برامج الحمايه وعلي راسهم الكاسبر +
كيفية استخدام برامج التلغيم+كيفية انشاء موقع مجاني علي جيران +برامج اختراق موجوده في اخر الموضوع للاستفاده منها + اني احبكم جميعا واجمل تحيه مني لكم يا شباب الاسلام واختراقات موفقه ...

ودي روابط التحميل ويا رب البرامج تعجبكم فقط اضغط علي اسم البرنامج وسيتم التحميل باذن الله..virus_hima
والبرامج اهى

المحتوى الان غير مخفي
1:برنامج البرورات prorat_v1.9

2:برنامج mole box عملاق التشفير التحميل من موقع البرنامج الرسمي

3:
برنامج تشفير قوي جدا مع التجربه

4:برنامج تحويل السرفر الي اكواد هتمل

5:برنامج يمسح لك سرفر البرورات من جهازك دون الحاجه الي البرورات نفسه

6:وهذا برنامج تغيير الايكونه حق السرفر

7: الكود اللي تم العمل به

8: وهذا برنامج المحترف لتلغيم الصفحات

9:برنامج leap aftp

تحياتي لكم اخوكم في الله VIRUS_HIMA واي استفسار انا عيوني لكم........

واعزروني اذا كان الشرح ناقص اي شئ بس اذا الشرح ناقص اي شئ تقدرو تطلبوها مني في الردود وهيكون جاهز فورا باذن الله

https://romance-magroo7.yoo7.com
nana njom
قـٌ‘ـمـٌ‘ـر 14 لـلـمـٌ‘ـنـٌ‘ـتـٌ‘ـدى
قـٌ‘ـمـٌ‘ـر 14 لـلـمـٌ‘ـنـٌ‘ـتـٌ‘ـدى
nana njom

القوس
الثور
• تـآريـخ إلـتـسـجـيـل : 04/10/2008
• تـــآريــخ إلـمـيــلآد : 08/12/1985
• عــــدد إلــرســآيـــل : 9293
• إلـــعـــمـــــــــــــــر : 38
• تــقــيـيـم إلـعـضـــو : 21078
• إلـسـمـعــــــــــــــــه : 20
• إلــحـــــــآلـــــــــــــة : اخترق اي جهاز او بريد بغمضة عين شرح بالصور User_online
• إلــــمـــهـــنــــــــــــه : اخترق اي جهاز او بريد بغمضة عين شرح بالصور Collec10
• هـــــوآيــــتــــى : اخترق اي جهاز او بريد بغمضة عين شرح بالصور Travel10
• مـــزآجــك إلـــيــــوم : ارق بنت
• إلــمـســتـــــــــــــوى : اخترق اي جهاز او بريد بغمضة عين شرح بالصور Reputation_pos
• إعـتـرآضــــــــــــــآت : اخترق اي جهاز او بريد بغمضة عين شرح بالصور 880349
انثى
اخترق اي جهاز او بريد بغمضة عين شرح بالصور Egypt_10
• إلآوســــــمــــــــــــــه : جائزة تقديرية
• مـشـآركـه سـيـئـــــــه   اخترق اي جهاز او بريد بغمضة عين شرح بالصور Report

اخترق اي جهاز او بريد بغمضة عين شرح بالصور Empty
مُساهمةموضوع: رد: اخترق اي جهاز او بريد بغمضة عين شرح بالصور   اخترق اي جهاز او بريد بغمضة عين شرح بالصور Emptyالسبت ديسمبر 18, 2010 11:41 pm

اخترق اي جهاز او بريد بغمضة عين شرح بالصور 48b4d9ed01fromFostermum

اخترق اي جهاز او بريد بغمضة عين شرح بالصور
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-